Alla inlägg under november 2010

Av Tessan - 2 november 2010 20:38

Det har blivit lite steg på jobbet idag vill jag lova, Jag och Jonas har fått en hel del gjort nu på kvällen. När jag kom hem fick jag lov att kasta mej i sängen och bara ligga i en kvart för att ens orka prata med mina killar sen.


När jag kom upp ur sängen sa Micke att min mat var klar. Jag kände ju att det luktade fisk så jag tänkte att det kanske vankades fiskpinnar men det var en riktig brakmiddag uppdukad! Kokt potatis, stekt lax, broccolimix, hollandaisesås! Gud va gott det var! Jag har världens bästa kille!


Nu har jag landat lite och ska gå in och lägga lillVirre. Han hade sovit på dagis idag så han är fortfarande vaken. Men det gör inget, jag har ju längtat efter att få krama honom!


Sen blir det gos i soffan med min stora kille som inte är så stor längre. Han krymper men växer mer och mer i mitt hjärta!


  

Av Tessan - 2 november 2010 18:44

Nu är det snart dax att åka hem! Säja Baj baj för idag och hem och släppa ut tjockfötterna ur skorna. Skönt! Desperate ikväll, hoppas på en lugn kväll.

Av Tessan - 2 november 2010 17:41

Nu börjar vi med önskelista för iår!! Weehoo!!



BilTema 199 kronor!

Av Tessan - 2 november 2010 16:06

Sitter och äter sallad som jag köpte på Ica. Varje gång jag äter sallad så påminns jag om varför jag äter det så sällan. Jag gillar inte riktigt kall mat. Nu dröjer det nog lika länge till tills nästa gång jag får för mej att köpa en sån färdig..

Av Tessan - 2 november 2010 08:51

Ok, Jag måste på Ikea. Jag har aldrig varit på Ikea så här innan jul när de har julpynt och sånt. Ska ta en dag efter jag slutat jobba. Då får Victor vara på Dagis när jag åker dit. Jag måste ju ändå ha honom där så då passar jag på.


Milla är du på?? Jag kommer och hälsar på dej då..

Av Tessan - 2 november 2010 08:15

Jag är på jakt efter en lång kudde.. Någon som vet var jag kan få tag på. Den ska vara lång och rak helst. Som jag liksom kan avlasta kroppen på på natten och stöda upp benet och magen på. Låter som att jag är stor som en flodhäst.. Nu brukar jag rulla ihop täcket men det blir så kallt åt halva mej efter ett tag.


Vart hittar jag en lång kudde som jag sen kanske kan ha till bebisen och ha när man ammar sen??

Av Tessan - 1 november 2010 22:00

Jag har köpt de här till Virre




Men funderar på att byta till de här

Mod. 14, JOJO


Jag tycker de sista är finare... De är också billigare. Men när man har en utegrabb som vi har så är väl det viktigaste att de är varma?! De första är finare på riktigt än på bilden.

Sista dagen för återlämning är imorgon, de andra är 200 kronor billigare, det är inte värt att stressa iväg till borlänge för det va?! Och GoreTex är väl bra, eller hur?? Nä jag behåller de första..


Ja så får det bli!

Av Tessan - 1 november 2010 21:49

Gardinerna jag hade beställt och glömt skicka tillbaka fick en chans. Men NEJ. De åkte ner igen


      


Jag försökte verkligen men jag kom inte överrens med färgen på de så nu är de till salu. Någon som vill köpa?? 4 Kanallängder som är 220 cm långa..


Nu ser det ut som vanligt på hösten här hemma


  


Skönt, men snart är det dax för julgardinerna!!

Ovido - Quiz & Flashcards