Alla inlägg under april 2010

Av Tessan - 30 april 2010 09:23

Tidig morgon hos familjen morgontrött idag! Trots det så gick det bra att lämna på dagis! Ja ni läste rätt! Det gick BRA! Jag fick en puss och han sa hejdå! Såå himla skönt! Fast han var så trött så han vinglade innan vi åkte! Lilla Plutten. Imorgon ska han få sova huur länge han vill, fast då ska vi väl upp och hoppa vid 6.30 Imorgon ska vi ha en skrotdag! Jag älskar skrotdagar! Vi ska nog åka och handla lite blomjord och nån blomma att plantera bara That´s it!



Av Tessan - 29 april 2010 18:01

Har hunnit med lite hemma idag fast jag har jobbat. Städat Litens rum vilket var välbehövligt! Gud va grejer han har!


Jobb med massa folk och kul att göra idag! Ska in en sväng på booolaget innan jag slutar! Måste ju ha lite Wine till grillet ikväll och imorgon!


Dagens roligaste: Den stora solen på söndag är tillbaka! Låt den få stanna snälla snälla!! (Nu när ni klickar på länkeb så är den säkert borta igen, hmmm..



Av Tessan - 28 april 2010 22:31

Blev ingen ensamonsdag, blev däremot sällskapsonsdag. Tittar på fotboll, Zlatan såklart. Mickes jobbarkompis och hans som kom förbi och kikade.


Har fått brev från Statistiska centralbyrån idag igen.. Att de inte ger sej.. Först fick jag en tjock lunta att fylla i,den kastade jag. Sen fick jag ett brev som var en påminnelse om att jag hade fått en tjock lunta som jag skulle fylla i. Det kastade jag också. Idag fick jag en tjock lunta till. Som jag kastade efter att jag läst frågorna. Jag vill inte!


Det blir ju helt fel ju. Ska jag svara på frågor om jag under de sista månaderna vait nedstämd, stressad osv osv. Utan att berätta varför? Jag är ju inte sån i vanliga fall.. Ska jag fylla i att JA jag har varit nedstämd men jag är det sällan annars och inte berätta varför så blir det ju ändå fel i statistiken.. Fattar ni?!?!


Två dagar kvar av april nu, sen börjar den bästa månaden! Då allt börjar grönska och inte minst, min födelsedagsmånad! weehoo, gissa vem som fortfarande kommer vara under 30?!?!

Av Tessan - 28 april 2010 19:32

En av väldigt få nackdelar med att bo i hus är att om man inte ställer ut soptunnan innan sopbilen kommer så får man ha full soptunna i två veckor till..

Av Tessan - 28 april 2010 18:37

Men oj vilken lång dag detta har varit och oj vad mycket vi har hunnit med och ändå är vi inte klara!


Tur att man tycker det är kul att jobba!


Har bokat klipptid hoas Martin idag! Åt Virre då såklart för långhårigare pojk har jag då aldrig sett maken till!

Av Tessan - 28 april 2010 16:56

Jag är hes! Jag kraxar kraxar kraxar som en kråka!


Mycket att göra på jobbet idag men hann ändå med kaffe och en delicatojävlachokladboll! Det var Therese som lurade i mej den. Jag håller ju igen! Ensamonsdag ikväll kanske.. Blir lite plock och fix. Nu ska här städas in sommaren!


I helgen är jag ledig och jösses vad jag ska gno! Måste putsa fönstren på uteplatsen. Det lät väl kul!?!?

Av Tessan - 27 april 2010 23:16

Nu säger jag Natti Natti efter en lång dag! Jojo är tillbaka på jobbet, weeha! Nu är det som vanligt igen!


Hoppas på sol imorgon!

Av Tessan - 27 april 2010 23:03

Jag antar att min bror gärna vill ha svar på detta så jag citerar och länkar ifall det är någon som läser här och inte hans sida.. Svara gärna så ska jag vidarebefodra alla svar utan mellanhänder!


"Om nån som läser det här, är en sån som lägger ur växeln vid ett rödljus och väntar sen på grönt innan du lägger i växeln och börjar köra; Skriv en kommentar och förklara hur du tänker och vem som lärt dig det. Tack på förhand.


MVH//Micke"


Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards