Alla inlägg under september 2010

Av Tessan - 30 september 2010 17:31

Frukt ÄR INTE godis!

  


Men det är nästan lika gott!


Av Tessan - 29 september 2010 13:40

Tänk om vi tjejer skulle bli nekade att köpa en biljett eller få följa med på något. Vilket jävla liv det skulle bli.


Gud förbjude att de gör Men´s night snart. Då skriker vi diskriminering och tycker de är sexistiska och går till horor och är äckliga gubbsjuka snuskgubbar som sitter där och pillar på sej själva medans tjejerna minsann bara ålar sej på scenen i minimala kläder.

Av Tessan - 29 september 2010 10:16

Kommer ni ihåg brevet jag fick??


Nu har jag dubbelkollat och det stämmer!


Jag blev beviljad Hel Havandeskapspenning!!


Det hade jag inte väntat mej. Nu blir det till att jobba jobba joobbaaa så långt jag orkar och tjäna massor med pengar!


Dax att bli ekonomisk! Några tips? Inte åka ifrån matlådan hemma i kylen kanske till å börja med?!


Mer då? Vad kan man spara in på??

Av Tessan - 29 september 2010 09:09

Föds det inga bebisar eller?? Nu var det länge sen det kom in några nya!



Av Tessan - 29 september 2010 09:08

Nu har vi fodrade leggings på JC! Svarta lite glansiga! Kom in och kika!

Av Tessan - 28 september 2010 23:00

Kom på en sak ju...


Jag ska ju bli smal till nästa sommar och bröllopet. Nemas problemas!


Men hur ska jag lyckas få sommarbruna ben?? Jag lyckas ju aldrig med det! Läge att prova spray tan då kanske?? Jag kommer att se ut som om jag är nyss hemkommen från en lång utlandsresa när jag i själva verket är en avdankad tvåbarnsmorsa med kräks i hårtofsen och håriga ben. Extreme makeover here I come! Detta kommer kräva planering.. Tur att jag fick reda på redan nu..

Av Tessan - 28 september 2010 21:10

Gud va mycket kläder jag har som jag skulle kunna sortera undan. Som jag inte använt på så länge men som jag av nån anledning sparar. "Om jag kastar det kommer jag nog sakna det"


Hur många gånger har man inte tänkt så. Och jag verkar ju inte komma att använda det! "Men jag ska ju bli smal igen"


Jo det ska jag ju men kommer jag vilja ha de gamla kläderna då?? Vilket I lands problem, suck!

Av Tessan - 27 september 2010 20:51


Vad tycker ni??

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards