Alla inlägg under juni 2009

Av Tessan - 30 juni 2009 23:19

Jag o Micke va nyss ute o skulle spela lite fotboll. Men fan! Jag HATAR verkligen de små jävlarna! De susar runt huvet som ett stort åskmoln! Fick lov o gå in! Det har ju äntligen börjat ge sej på benen. Men jag ser fortfarande för hemsk ut! Helt sönderkliad!

Av Tessan - 29 juni 2009 23:14

nu är det dax.. Godnatt!Snacka om att kunna se utslagen ut! Lillhjärtat!

Av Tessan - 29 juni 2009 19:52

Ännu en dag börjar ta slut, fullt upp hela dagen. Virre har varit trött hela dagen och nu stämplade han ut nyss utan att klaga för mycket. Mamma har tagit en kopp kaffe och ska nog sitta i soffan tills det är dax för kuddläge. Blir nog inte så mycket klagomål från mej heller med tanke på att jag inte sovit så mycket inatt för dessa jäkla myggbett! Gah! De börjar ge sej lite nu men kliar fortfarande massa! Det ÄR synd om mej..

Av Tessan - 29 juni 2009 11:59

Idag känns det inge roligt. Det hettar på benen, victor gnäller och jag är trött. Vill ligga ute o sola men det går inte..

Av Tessan - 29 juni 2009 08:05

Myggen har totalt ätit upp mej. Jag är tom på blod, kan inte sova, DET KLIAS!! Överallt! Räknade igår till över 70 bett på benen! 70! Det är synd om mej..

Av Tessan - 25 juni 2009 23:07

Efter idag så ser det ut som att jag har ett vitt linne på mej även när jag är naken.. Typ alvedonvitt.. Snyggt värre.. Jaja, jag har varit ute i solen och busat med virre hela dan iaf.. Han har också ett vitt linne jämt numer.. Vi har köpt dom på samma ställe.. Hehe..

Av Tessan - 24 juni 2009 07:57

Igår när jag åkte ner på stan och skulle joba så skulle jag parkera bilen så nära som möjligt såklart. Hittade perfekta platsen! Men när jag kom dit sen så stog det en påse och en handväska där.. Hmm.. En bomb eller dolda kameran tänkte jag. Men det var ingen i närheten. Ringde till Micke och berättade och sa att jag tänkte ta den med till jobbet för att ta reda på vems det var för att ha ett vittne ifall nån kom och påstod att jag hade stulit den. För det kändes verkligen som att jag var en tjuv när jag tog den och knatade iväg.


Men vi tog reda på vems det var och ringde henne, hon kom sen till jobbet och hämtade den! En prick i himlen fick jag, jag samlar på såna. Nu har jag gett tillbaka lite efter det som hände med min plånbok. Känns bra.


Missen kom hem, men det är ett himla spring på henne. Tror hon tycker det är för varmt inne.


Nu tycker min son att jag ska rita med honom. Det är det enda som gäller nu. Rita rita rita. Han verkar inte ha en aning om att mamma är tvärsämst på att rita. Han kommer inse det när han blir äldre och får se teckningarna som han tror att han har gjort. Men det är i själva verket mamma som gjort dom..


Nästa vecka har vi semester. Idre först sen furuvik, stuga bokad! FamiljeMyyys!!!

Av Tessan - 21 juni 2009 23:24

Ger upp letandet för idag. Måste gå å sova.. Imorgon ska jag jobba. Känns konstigt efter 5 dagars ledighet. Men det ska bli kul!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards