Alla inlägg den 28 november 2010

Av Tessan - 28 november 2010 22:08

Vi åkte ner på skyltningen idag. Efter att ha varit inne med en halvhängig Virre så var det dax att gå ut en sväng innan taket exploderade här. Big Mistake. Det blev inte alls så mysigt som jag hade tänkt. Mycket folk, bångstyrigt barn och frustrerad jag, Vi åkte hem ganska omgående och var lite smått osams nästan hela tiden. Vi har varit inne för länge nu, men vad gör man när han inte är helt pigg? Han behöver leka och mina innelekar räcker inte till och efter en stund har vi byggt all lego och lekt runt med allt på hans rum. Tåget är det bara pappa som får röra så don´t even go there sa han.

När vi kom hem somnade han helt utan förvarning i soffan.. Inte helt pigg som sagt..


Imorgon ska Virre till tandläkaren. Med tanke på att vi har en väldigt bestämd ung herre så ska det bli spännande att se hur det går den här gången. Sist var det totalvägran. Förhoppningsvis tycker han att det är roligare imorgon. Wish me luck!

Av Tessan - 28 november 2010 12:09

Antagligen den första och sista..


Tadaaammm!! Magen och jag.. Inte den bästa bilden och inte den bästa modellen men så här ser vi ut!


  


Vecka 34


  

Av Tessan - 28 november 2010 11:04

Jag har glömt att köpa mossa. Får göra det under dagen. Vi får se om vi åker ner på stan en sväng, Virre har varit lite knepig på morgonen men nu verkar han må bra igen. Han vägrar äta. Det är lite stressande när han har ätit så bra hela veckan.


Jag är trött idag. Vaknade inatt och hade jätteont i huvet och har lite ont idag också. Får bli lite kaffe nu snart och i värsta fall en alvedon om det inte ger sej.


Det går upp för mej mer och mer att det inte står på innan bebis kommer. Jag tycker det känns så långt borta, men Micke och flera runt mej försöker tappert få mej att inse att det är snart. Jag har på nåt sätt vant mej. Det är såhär jag ser ut och det känns som om det är så här jag ska se ut.

Tänk sen när jag får tillbaka min kropp och kan titta på bebisen bredvid mej istället. Att kunna ta på mej skorna utan att få andnöd, torka mej i rumpan utan att sträcka axeln ur led, sova på mage. Att orka bära Virre och ligga på golvet och leka med honom som Micke kan göra, jag klarar inga längre stunder utan ischias.


Micke höll på med tapeten igår! Det blir såå bra! Bilder kommer bara jag orkar ladda in dom!

Ovido - Quiz & Flashcards