Alla inlägg under juli 2009

Av Tessan - 31 juli 2009 20:01

Försökte blogga från mobilen på bussen, men NEJ. Det gick inte!


Vi har fått in en jättefin sweater på jobbet! Måste nog köpa den, men har inte haft tid o prova den idag. Får bli på lunchen imorgon.. Ska jobba hela helgen, Virre åker till mormor. Tack o lov att vi har henne! Vad skulle vi annars göra?? Det skulle inte gå! Tack Mamma! Men jag kommer nog få en längtningsattack imorgon. Det var länge sen han sov borta nu. Tur det bara är en natt.


Har kört lockigt hår idag. Vet inte om jag gillar eller inte gillar.. Imorgon är det Black Party som gäller, vad ska jag då hitta på??

Av Tessan - 31 juli 2009 17:08

Hittade precis ett fint matbord på blocket och så när jag ringer så var det redan borta! Man blir ju trött. Hade kunnat tänka mej ett precis sånt och till det priset..


Vill ha en ny mobil nu.. NUUU!! Men då måste jag nog skicka in den gamla först kanske..



-Dagisångest!!

Av Tessan - 31 juli 2009 11:06

Tillbaka på jobbet! Idag SKA bli en BRA dag! Sälj sälj sälj!

Av Tessan - 30 juli 2009 22:05

Skrev ett långt inlägg från mobilen idag, men med min vanliga tur så försvann det. Jag blir så trött.. Har haft besök och gjort en del idag. Men orkar inte ta om det..


Hörs nog imorrn istället!


Back to work!! Back to Harry Potter!

Av Tessan - 29 juli 2009 19:53

Har jag hört att man måste ha ett par svarta jeans till hösten.. Måste man det? Vad tycker ni? Det känns inte riktigt som jag att ha svarta jeans. Jag är mer blå liksom.. Har nyss köpt mej två par nya blå jeans. Ja i olika blåa färger då..


Och så behöver jag ett par nya stövlar så jag börjar hålla utkik redan nu. Älskar mina som jag köpte förra vintern men de är så välanvända så de går snart av sej själva. Nån som ser nå snyggt, helst svarta, med låg eller ingen klack och till ok pris får gärna ropa till!


Nu sover skatten också. Gick bra. Hoppas hoppas hoppas det blir en hel natt inatt. Snälla snälla låt oss sova en hel natt! Om inte så tycker jag att han är ljuvlig ändå..


Nä nu ska jag gå ut o plocka hallon innan jag röjer i köket och gör kväller!

Av Tessan - 29 juli 2009 19:21

Och jag har inte alls gjort så mycket som jag önskar att jag hade. Men vi har fått upp lite mer nu ikväll i alla fall!


Ska lägga en liten alldeles strax men han verkar ha heelt andra planer. Hittar på allt annat! Wish me luck!


Sen väntar Harry Potter!


Innan vi lägger oss ikväll ska jag tända vår nya myslampa och mina nya vaniljdoftande ljus.. Myyyys!

Av Tessan - 29 juli 2009 13:04

Ingen Kickar fotboll som han!

Av Tessan - 29 juli 2009 12:35

Fixar, städar och plockar i sovrummet. Blir bra men jag får ju inte upp allt själv. Och nu ser jag att vi är i större behov av nya tapeter än jag trodde.

Ju mer jag plockar och får iordning desto mer blir det att plocka med. Visst är det konstigt!


Min bästis Johanna kom över och tjattrade lite! Hon är för härlig! Tänk att jag har så mycket gemensamt med en 12 åring fortfarande?! Fantastiskt! Hon har sommarlov och hade lite långsamt hemma. Tror hon hoppades lite att Virre skulle vara hemma. Dom får leka i eftermiddag! Nu ska jag trixa lite till. Sen ska jag åka och äta lunch med min kille, sen ska jag hämta LilleBus!


Ikväll blir det till o plocka hallon! Finns huur mycket som helst! Blir sylt och paj, härligt! Fint väder idag också, tvätten hänger ute! Luktar gott! Mmm!!


Innan läggdax väntar Harry Potter, tredje filmen! Vi kör lite HP race här hemma.. Gud va jag racar hela tiden.. Racersyr, RacerPotter, Racerstädar!


RacerTessan Jag!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards