Alla inlägg under november 2010

Av Tessan - 24 november 2010 13:20

Vi måste ringa till socialstyrelsen och få komma dit och skriva på papper att Micke är pappa till Pyret!


Fast om vi inte gör det så skulle jag kunna smita med barnet och ingen skulle veta att det var hans, eller hur?!


Till nästa bebis får vi se till att vara gifta, eller hur Baby??

Men

Av Tessan - 24 november 2010 11:08

Men hur har jag kunnat glömma att Roxette är så lätt att tralla till??


Har hittat massa gammalt nu.. Fast första skivan jag slog på var samma som en vi har på jobbet..


Ååå Robbie, och Carola och schlagers! Den här dagen kommer bli underbar!  

Av Tessan - 24 november 2010 10:29

Lämnat Virre på dagis! Vi hann inte mer än innanför dörren när han såg sin kompis i prinsessklänning och han ville såklart också ha. Han var nakenfis på två röda och sen åkte klänningen på. Han har aldrig velat klä ut sej förut och varit väldigt bestämd, speciellt när det har gällt dessa klänningar på dagis. Han har en killkompis på dagis som väldigt ofta har gått i klänning när vi har hämtat Virre men V har sagt att Nej, jag ÄR en pojke. Den tiden är alltså förbi och han tycker det är helt ok med klänning. Fine.

Skickade ett kort till hans pappa med klänningen på. Reaktionen var väntad.


Nu håller jag på å målar lite. Micke får inte ta över hyllan, det var väl fan om det inte ska bli bra! Så jag kör! Passar på att måla lite där jag kommer över. Brukar bli så när jag är i farten.


Ska leta på lite bra cd skivor och köra samtidigt. Lite gamla godingar kanske. Tur man bor i hus och inte i lägenhet så man kan gala på som man vill :)


Har en matlåda med lax och potatis kvar från igår. Ska nog överleva även denna dag tror jag.


Bebis i magen är helt galen idag, Lovely!!

Nu

Av Tessan - 23 november 2010 14:25

En kopp kaffe, sen hämta LillePys!


  



Av Tessan - 23 november 2010 13:51

Nä det blev inge bra, Målar Micke får ta över den hyllan.. Städa lite istälet då kanske??

Av Tessan - 23 november 2010 13:14

Har varit ute och handlat lite. Boandet har börjat får jag lov att erkänna. Har massa planer för sovrum och julpyntandet.


Virre är på dagis. Han har jättekul och åkte fort på madrassen nerför backen när jag gick. Jag saknar honom. Ska snart hämta hem tror jag,


Nu ska jag måla lite. Synd att vara stilla en sekund..

BMI

Av Tessan - 22 november 2010 19:03

Enligt BMI uträkningen lider jag av Fetma. Man kanske inte ska kolla när man är gravid?!


Man kunde även kopiera in så man hade på sidan i bloggen och visa alla vad man hade för BMI. Ja hemskt gärna tänker jag då. Jag vill precis att mina vänner och läsare ska ha full koll på mitt BMI och om det anses att jag är överviktig eller ej.. Det måste vara den bästa idén nån kunde komma på. Grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards