Alla inlägg under november 2010

Av Tessan - 8 november 2010 14:58

Idag var vi ner till dagis för att leta ordentligt. Svante fanns inte där när vi kom, flera i personalen kollade efter honom.


Innan vi gav upp och gick hem så gick fröken Åsa in till avdelningen bredvid en gång till och tittade och då helt plötsligt låg han på deras bänk i av och påklädningsrummet!


Troligen har ett barn fått med sej honom av misstag och under tiden vi var där så blev han hämtad och då la de säkert ifrån sej honom.


Vilken tur! Det var ett kärt återseende och jag hoppas på en lite lugnare kväll ikväll.


Svante, din lortiga urkramade lilla hund! Att du kan betyda så mycket!! Välkommen hem!

Av Tessan - 6 november 2010 20:44

Victor tog mitt ansikte mellan sina små händer. Tittade mej djupt i ögonen med sina fantastiskt blå ögon.

"Mamma du är så chuuschig"


Kan man annat än smälta?? En ledig lördag, osminkad, håret i oduschad-tofs, skrot kläder. Han tycker jag är tjusig som jag är :) Det är lycka det!

Av Tessan - 6 november 2010 20:20

Inatt drömde jag att vattnet gick. Sen stannade förlossningen helt.


Idag har något känts annorlunda men jag har inte kunnat sätta fingret på vad det har varit.


Nu har jag kommit på det.


Magen har sjunkit lite. Jag kan andas. Jag får luft. Jag håller inte på att kräkas så fort jag sätter mej i soffan. Jag blir inte anfådd av att stå. Och det är så skönt!

Av Tessan - 6 november 2010 17:50

Det som inte fick hända har hänt!


Svante är borta! Ingen kan hitta honom och en kille i dagispersonalen har till och med varit där extra idag bara för att leta.


Det var ingen kul kväll igår vill jag lova. Det gick sämre än jag hade föreställt mej. Att en sliten gammal illaluktande hund kan vara så viktig för en kille..


              

Av Tessan - 5 november 2010 15:00

Äta äta!


Måste äta!


Men vad??


Tar en tur till Ica.. Tröök

Av Tessan - 3 november 2010 21:56

Det är ett himla liv i magen :)


Vissa säger att om barnet är livligt i magen så blir det aktivt även utanför.


Känns som att jag inte kommer få en lugn stund!



Härligt!!

Av Tessan - 3 november 2010 21:49

Imorgon kan det nog bli lite bakning!!


    

Av Tessan - 3 november 2010 14:07

Har precis ätit matlåda från igår. Lax och potatis. Så gott! Min kille han kan han! Är alldeles lagomt mätt men hade velat ha lite mer bara för att det var så gott!

Tack för maten älskling!


Nu ska jag ut och göra ett ryck till.

Ovido - Quiz & Flashcards