Alla inlägg under juli 2010

Av Tessan - 31 juli 2010 15:51

Skapligt slut efter en 42 timmars arbetsvecka. Inte direkt nån mjukstart efter semestern då det har varit tokmycket att göra dagarna i ända! Jag är faktiskt helt slut!

Av Tessan - 30 juli 2010 08:51

Jag var helt helt själv på bussen idag ända hemifrån och in till stan.. Undrar om mina 22 kronor finansierade den turen. Men jag älskar att den snabb bussen finns! Så jäkla smidigt! Nästan alldeles utanför dörren, 10 minuter sen är man utanför dörren på jobbet! Lovely!

Av Tessan - 29 juli 2010 10:59

Alltså det är så drygt med dessa människor som jagar folk på stan. Och då menar jag de från Viasat, Phone House, Tele2 mm. Ni vet vilka jag menar?!


Jag förstår och vet att de går på provision. De har betalt för det de gör men snälla! Jag går medvetet på andra sidan gatan för att slippa och de drar i en ändå. Jag har Halebop och jag är nöjd med det. -"Amen kolla här! Hur mycket laddar du med? Du skulle tjäna 2,50 på att ha det här!"


Ok säg att jag byter till Tele2. Då innebär det att Micke, Mamma, Pappa, 2 bröder, 5 i grannfamiljen, mickes mamma, mickes pappa, mickes bror, mickes syster med flera med flera också skulle skulle behöva byta för att vi skulle ringa lika billigt till varann.


Och det stora argumentet som ingen säljare tycks förstå:


JAG VILL INTE HA NÅGOT ABBONNEMANG!! Varför är det så svårt?? Jag vill inte! Jag vill betala innan jag ringer!! Jag vill inte kunna få en chock när jag öppnar räkningen! Nu vet jag att jag ringer för max 300 kr i månaden!


Det värsta med dessa säljare är inte att de är dryga. Det är att de blir sura när man inte vill eller har tid att stanna. Har mött flera som blir riktigt griniga utan att jag varit otrevlig. Byt jobb då för fan, jag har inte bett om ditt erbjudande!

Av Tessan - 28 juli 2010 21:38

Tittar på nåt BB program på 5an och det är ett par somtyp är osams i förlossnngsrummet! Han verkar tycka att hon skulle ha valt att bli snittad medans hon ville föda naturligt. Han skällde på henne medans hon hade värkar och hon hade inte ens ork att säga emot eller nåt. Hade det varit jag så hade jag tagit mina sista krafter till att kasta ut karlfan! Inte en sekund till hade han fått vara med!


Tycker man saker får man ta det efteråt, under förlossningen är det på tjejens villkor.

Av Tessan - 28 juli 2010 17:22

När vi var på Ikea i fredags så var en av de första vi mötte LarsÅke Wilhelmsson! Han var lika snygg som alltid. VI bodde ju på samma camping som honom förra sommaren och mötte honom när han var ute med sin hund Pajas så man skulle ju nästan kunna tycka att vi är polare nu... Eller??


Av Tessan - 28 juli 2010 12:14

Slutspurt REA på JC!


70% på ordinarie pris på det på rean! Även externa jeans!!


Passa på!!

Av Tessan - 27 juli 2010 08:49

Tillbaka på jobbet den här veckan. Gick superbra att lämna på dagis vilket var min stora ångestklump! Mycket att göra på jobbet det är bra. Vädret är inte kanon heller så det är ännu bättre, men synd för de som har semester!


Nästa torsdag är det dags för ultraljud, jag blir mer och mer spänd. Är det någon där inne? Vem? Lever du? Ska vi kolla vad det blir? Jag blir mer och mer sugen på att ta reda på men är rädd att jag kommer ångra mej så fort jag får veta. Fast det finns ju bara två alternativ.. Och båda är ju välkomna så vad skulle det spela för roll??


  

Av Tessan - 23 juli 2010 22:31

Det har varit några dagar som varit tvärfyllda med aktiviteter! Berättar mer sen. Nu ska jag och min älskling krypa ner i soffan och titta på Shutter Island och käka salami!



Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards