Alla inlägg under november 2009

Av Tessan - 30 november 2009 21:22

Tog på mej extra idag och fick jobba extra imorgon me! Det blir pengar det! 


Imorgon ska Skrutt vaccineras och har vi tur blir vi stuckna på samma gång. Bäst att passa på i så fall..


Har haft en supermysig eftermiddag med Lillen, sånär som på lite gnäll innan maten men våran lilla matstund var trevligaste på länge..

Av Tessan - 30 november 2009 10:06

Det är tur att man alltid får prata med ett charmtroll när man ringer till A-kassan. De är så trevliga så, behandlar alltid en som om man egentligen redan visste svaret på sin fråga och vill aldrig få en att känna sej arbetslös och värdelös. De antyder aldrig att arbetslösa är lata eller så och de gör verkligen skillnad på om man har ett deltidsjobb eller är helt arbetslös. De vill hjälpa till, göra det bästa för den som ringer..


-NOT

Av Tessan - 30 november 2009 09:29

Zlatan Du är Bäst!




Av Tessan - 28 november 2009 09:41

Alltså det här är så roligt och dråpligt så jag kan inte annat än tycka synd om killen när jag fnittrat färdigt...




Oj

Av Tessan - 28 november 2009 09:12

Kevin blir visst 7 år.. Som jag funderade.. Satt och funderade först på hur gammal man är när man går i första klass.. Kom inte fram till något.. Sen funderade jag på när han föddes.. Vilket år och var i livet jag var.. Kom fram till lite. Sen tänkte jag på hur länge jag och Mitt Å hade känt varann när Kevin föddes.. Och kom fram till att JA det var 2001!! Men jag tänkte ju fel.. Och eftersom jag nu VISSTE, så behövde jag ju inte fråga Micke om det rätta svaret. Eller hur?! Hehe..

-Jag kanske också är ett år yngre än jag tror nu när jag tänker efter....

Av Tessan - 27 november 2009 17:32

Sitter och dricker kaffe! Gott!! Har släng upp fötterna på chefens stol och vilar dom en stund innan det är dax att gå ut och köra igång igen!


Hockey ikväll! Heja Leksand!

Letar glöggmuggar, får nog bli de på Classe! Billiga och ganska fina! Imorgon kör vi glögg premiär! Myyys! Kanske åker upp en och annan ljusstake imorgon eftermiddag!


Virre är hemma med farmor och farfar. Jag längtar efter honom.. Mycket..


Idag får jag hem min nya kjol som mamma köpt åt mej. Najs är den!

Av Tessan - 26 november 2009 09:55

Världens bästa kille! Snyggaste 8 åringen!

 

Hoppas du hade en superdag igår och att du är näjd med alla presenter!

 

Puss och kram! Vi älskar dej!

 

 

  

Av Tessan - 25 november 2009 10:11

Virre har lärt sig sjunga BäBä Vita Lamm! Det låter så gulligt att jag bara smälter!


Nu ska vi klä på oss och gå till dagis och jag ska ta bussen till jobbet! Regnar som vanligt.. Kommer myycket nytt snyggt till jobbet idag så idag blir det fullt upp och förhoppningsvis en bra dag!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards