Alla inlägg under mars 2010

Av Tessan - 29 mars 2010 21:09

När jag var liten (å nej nu kommer en sån historia igen,men läs på den här är ganska söt) så var jag med mormor så ofta jag kunde och fick! Jag älskade att vara där och alltid, alltid var jag lika välkommen! Jag tyckte så mycket om mormor och gör fortfarande! Jag till och med älskade henne, vilket jag också gör fortfarande. Men det var inget jag sa till henne. Jag vågade inte men jag ville så gärna. Jag hade aldrig sagt det till någon.. Men jag ville..


Mormor hade ett block med massa smålappar i. Jag tog ett sånt litet papper och skrev så fint jag bara kunde "Jag älskar dig". Men var skulle jag göra av den? Det var ju bara hon som skulle se den. Ingen annan. Det skulle ju bli väldigt pinsamt. Bara inte min morbror Roger skulle se den. Det skulle bli otroligt pinsamt. Vet inte varför jag kände så just med honom men så var det. Alldeles innan vi skulle åka hem så gick jag in till mormors säng och lyfte på kudden och la lappen på hennes kudde. Nu skulle hon väl hitta den.. Jag åkte hem och kände mig väldigt nöjd med mitt lilla påhitt.


När jag kom dit nästa gång tänkte jag inte på det.. Inte förrän jag såg lappen! Oj! Hon har tejpat fast den på sin sänglampa som satt ovanför sängen.. Guud va pinsamt! Men jag lät den sitta kvar såklart. Jag har aldrig sagt något till henne om den lappen, och inte hon till mig heller, den har talat för sig själv. Den hängde kvar där länge länge.

Av Tessan - 27 mars 2010 11:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tessan - 25 mars 2010 14:00

Blä blä blä!


Vissa saker i livet får man lov att försöka acceptera.. Vare sej man vill eller inte. För det händer vilket som!

Av Tessan - 24 mars 2010 22:06

Sitter med färg i håret. Detblev sent men vill man vara fin så får man vara vaken lite längre.. Micke är på badminton och Virre sover..


Fick finbesök av mina killar på jobbet idag! Ååå va glad jag blev! Jag kan inte beskriva riktigt hur stolt och tacksam jag är över min son, han är världens gosigaste! Johanna och Therese på jobbet fick såklart varsin kram och han var glad och gullig! Vi gick till fiskaffären på min rast för att köpa leksaker till Missen och Victor var så duktig och "baja titta" på allt. Är även otroligt tacksam över att jag haft den stora turen att få ett friskt barn! Ett barn som är nyfiket på livet och full av liv! Såg allt för tydligt i eftermiddags att livet inte alltid är självklart att leva som hjärnan vill..

Av Tessan - 24 mars 2010 20:43

När jag tittade på vädret nu för söndagen så ser det ut såhär Snø..... Va faasen!


När vi stod på jobbet och tittade idag så var det ju såhärKlarvær!! Vad hände?? Inte flyttade den sej till en annan dag heller utan någon tog bort den! Därför måste jag nu efterlysa den skyldige! Vem F*N har berövat mig min sol på min LEDIGA DAG???

Av Tessan - 21 mars 2010 15:28

Har hon än en gång slagit huvet på spiken?


Hår eller pengar, du väljer..

Av Tessan - 21 mars 2010 14:39

Det här huset skulle jag kunna tänka mej att flytta till våran gård!

Av Tessan - 20 mars 2010 22:00

Utdrag ur SVT text:

 

"Charlotte Kalla visade återigen att  
  hon har problem i grenen."

 

Vad hon gör på hemmaplan och i sänghalmen har väl inte vi med att göra?! Jag kan bara uppmana henne att gå till barnmorskan och önskar henne Lycka till med skidåkningen!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards