Alla inlägg den 9 november 2010

Av Tessan - 9 november 2010 20:42

Idag var jag tvungen att göra det första inköpet till bebisen i magen. Jag har ju inte köpt några kläder alls åt h*n men jag ville verkligen köpa något litet.


Det fick bli två söta förstanappar.


Av Tessan - 9 november 2010 19:31

Körde igång mina två sista veckor idag efter tre dagars ledighet. Det blir två tuffa veckor med många dagars jobb. Men förhoppningsvis får jag lön efter det sen också.


Har mått knepigt idag och haft konstigt ont som ett bälte i svanken. Men det gick över efter en Alvedon, som man nu inte skulle ta.


Har pratat med Förken på dagis idag och vi bestämde oss för att ta en träff i nästa vecka för att reda ut lite vad som gäller nu när jag går hem. Känns bra att reda ut det innan så det inte blir några missförstånd.  

Ovido - Quiz & Flashcards