Alla inlägg den 22 november 2010

BMI

Av Tessan - 22 november 2010 19:03

Enligt BMI uträkningen lider jag av Fetma. Man kanske inte ska kolla när man är gravid?!


Man kunde även kopiera in så man hade på sidan i bloggen och visa alla vad man hade för BMI. Ja hemskt gärna tänker jag då. Jag vill precis att mina vänner och läsare ska ha full koll på mitt BMI och om det anses att jag är överviktig eller ej.. Det måste vara den bästa idén nån kunde komma på. Grattis!

Av Tessan - 22 november 2010 16:06

Drömde att jag födde barn inatt. Det gjorde inte ont alls, blev förvånad när den kom ut.


Det var en pojke...

Av Tessan - 22 november 2010 16:04

Då hade jag tagit mej igenom min surfrunda. Tur man inte blir hängandes vid datorn i alla fall!

Av Tessan - 22 november 2010 15:41

Jag är nu en housewife. Idag har väl inte varit så kul men jag tror det blir bättre. Fått massa gjort i alla fall.


Imorgon ska Virre på dagis och jag och katten ska vara ensam hemma. Konstigt men jag får vänja mej. Vi får väl se vad jag hittar på.


Lönespecen hade kommit också och den såg bättre ut än väntat så nog ska jag väl få dagarna att gå :)



Ovido - Quiz & Flashcards