Alla inlägg under november 2010

Av Tessan - 1 november 2010 21:21

Nä hörrni nu tar vi och sparkar igång den här veckan va?! Jobb hela veckan, det är lika bra att passa på innan jag går hem, bara tre veckor kvar nu. Helt otroligt.


Händer mycket på jobbet. Rean är slut, men så mycket nytt snyggt på gång!


Har fått en låt till bröllopet! Så nu sjunger jag den i bilen hela tiden för att börja tjuvträna för att få det så bra som möjligt. Det kommer bli bra. Det kommer bli såå bra och vackert hela alltihopa.


Är nu i vecka 31 och det är helt galet vad tiden går. Redan November! Mår fantastiskt bra måste jag säga men på kvällarna är jag vissa dagar helt under isen. Speciellt när jag har jobbat. Jag är så trött när jag kommer hem. Trött i benen, huvet, fötterna. Är grinig, har kort stubin och pratar helst inte mer än nödvändigt. Inte så social, men det är det som är det sköna när man lever med en person som älskar en för den man är. Jag behöver inte prata, jag behöver inte hålla på med massa. Han tycker om mej ändå. Och vet ni?? Han tycker till och med att jag är fin fast jag ser ut som jag käkat upp en badboll. Det är ju helt fantastiskt!


Jag börjar faktiskt bli rätt tjock :)



Ovido - Quiz & Flashcards