Alla inlägg den 8 november 2010

Av Tessan - 8 november 2010 18:38

Ska man behöva bli nervös nu med max 10 veckor kvar när jag varit så lugn hela tiden??

Av Tessan - 8 november 2010 18:13

NYSNÖ Servettställ

Stjärnan helst


GODIS MIX Glas  Höjd: 10 cm Rymd: 20 cl Antal i förpackning: 6 styck

12 glas har man i en samling va?


DRÖMMAR Bakform, set om 2 röd

Vill ha!


TRIPP Burk med lock, set om 3 röd, vit Längd: 27 cm Bredd: 18 cm Höjd: 10 cm

Måste Ha!!


LÖNSBODA Doftljus i glas ljuslila Höjd: 13 cm

Ska köpa innan jul


ÅRYD Hållare för blockljus mörkbrun Höjd: 15 cm

Tre stycken till matsalsgruppen


HEDERLIG Vitvinsglas  Höjd: 22 cm Rymd: 36 cl

12??




Jag ÄLSKAR Ikea!! Måste ta en tur snarast!!


Vilket Ikea är störst?? Valbo, Barkarby eller Västerås??

Av Tessan - 8 november 2010 16:04

SNÖA STJÄRNA Matta, kort lugg blå Längd: 130 cm Bredd: 70 cm


Det är väl ingen jag känner som bor nära Ikea och kan köpa ut den innan den är slut?? När jag har lyckats ta mej dit är den väl slutsåld... *flört flört flört*

Av Tessan - 8 november 2010 15:04

Igår åkte jag och köpte golv. För cirka en timme sen började min kille att lägga det. Om en pisskvart är det klart! Helt fantastiskt och bra blir det! Vilken skillnad!!


Min kille är bäst!

Av Tessan - 8 november 2010 14:58

Idag var vi ner till dagis för att leta ordentligt. Svante fanns inte där när vi kom, flera i personalen kollade efter honom.


Innan vi gav upp och gick hem så gick fröken Åsa in till avdelningen bredvid en gång till och tittade och då helt plötsligt låg han på deras bänk i av och påklädningsrummet!


Troligen har ett barn fått med sej honom av misstag och under tiden vi var där så blev han hämtad och då la de säkert ifrån sej honom.


Vilken tur! Det var ett kärt återseende och jag hoppas på en lite lugnare kväll ikväll.


Svante, din lortiga urkramade lilla hund! Att du kan betyda så mycket!! Välkommen hem!

Ovido - Quiz & Flashcards