Alla inlägg under november 2010

Av Tessan - 13 november 2010 22:32



Hålltider

Ca 3.30 kommer Mona

ca 6.40 Richter

ca 9.00 Richter

Av Tessan - 13 november 2010 09:14

Lördag.


Sista lördagen jag behöver anstränga mej för barnvakt. Sista lördagen jag behöver köra med mina föräldrar. Nästa lördag tar Mickes. Sista lördagen jag behöver ha dåligt samvete för mina.


Nästa lördag är sista lördagen jag behöver lämna Virre hemma en lördag. Sista lördagen på länge. Nu går jag snart in i sista jobbveckan.


Ok, Nu kör vi!

Av Tessan - 12 november 2010 16:22

Man skulle ju kunna tänka så att om man själv varit aktiv elitidrottare så skulle man ju kanske uppmana till träning och hälsosam kost för att undvika övervikt istället för att i klädbutiken upprepade gånger påtala hur överviktig dennes 13-åring är..


Bara min tanke.. Tycker det låter så fruktansvärt när föräldrar springer och nästan ursäktar sina barns vikt och utseende åt oss. Det gör mej lite ledsen och ger mej en förhoppning om att jag aldrig kommer bete mej så.

Av Tessan - 12 november 2010 15:10

Idag gjorde vi nåt fint på mitt jobb. Något som gav mersmak och jag funderar lite över vad jag ska göra för att kunna göra mer. Ingen kan göra allt men alla kan göra lite. Jag ska se över vad jag kan göra. För jag SKA göra något. Det lovar jag mejsjälv.

Av Tessan - 11 november 2010 18:48

Inatt drömde jag att jag spelade handboll. Och jag var så jävla bra! Fast dom vi mötte var stentuffa och spelade rätt fult.

Av Tessan - 11 november 2010 17:26

Är det någon i Helsingborg som läser och som vill gå på Ikea åt mej? Jag vill verkligen ha burkarna och de är slut i nästan alla ikeahus!


Hör av er!!

TRIPP Burk med lock, set om 3 röd, vit Längd: 27 cm Bredd: 18 cm Höjd: 10 cm


Det skulle vara jättekul om jag fick tag i dom. Jag brukar ju leta saker över halva sverige och faktiskt få tag i det mesta. Här har jag en känsla av att jag går bet, men det är ju värt ett försök! Eller hur?!

Av Tessan - 10 november 2010 21:56

TRIPP Burk med lock, set om 3 röd, vit Längd: 27 cm Bredd: 18 cm Höjd: 10 cm


Dom är slut både i Valbo och i Barkarby! Jag ville verkligen ha!!

Av Tessan - 10 november 2010 21:24

Kollar när hon flyttar in med Torsten Flink (Flinck???)


Jag tycker det är lite otäckt med människor som blundar mesta delen av tiden när de pratar. Vet inte varför vissa människor gör så, jag hoppas inte jag är en sån. Vissa tanter verkar göra det för att de vill vara lite märkvärdiga och fina, men jag tycker bara det är läskigt.. Hallåå liksom, är på väg att somna???


Nu blir det "Välkommen Åter"

Har ni sett det? Ni måste kolla! Jag älskar hon som smyger runt i fikarummet!! Gillar egentligen inte att sitta och fnittra för mej själv men åt det här kan jag inte låta bli.. Nu börjar det!

Ovido - Quiz & Flashcards