Alla inlägg under augusti 2009

Av Tessan - 31 augusti 2009 20:53

Förlåt att jag är så dålig på å höra av mej! Just nu känns det som att mitt liv består av att jobba, sova och såklart Virre! Snart tror jag att det blir lugnare igen och då är jag tillbaka!!

Av Tessan - 31 augusti 2009 17:12

Ska jag berätta varför jag blev så himla glad alldeles nyss!! -Om det nu stämmer.. Annars har jag varit lite glad i onödan.. Men det gör inget, jag gillar att vara glad!

Av Tessan - 31 augusti 2009 13:38

Den här dagen blev inte riktigt som tänkt. Får jobba lite extra på eftermiddagen istället för å gå hem 14, men det löste sej fint.

Så nu ska jag gå på lunch, undra va jag ska äta bara...


Krya på dej Johanna!

Av Tessan - 30 augusti 2009 13:19

Femårige grycksbokillen Elia Guselius var en av alla tappra deltagare.


"- Brorsan och jag kom före nästan alla. Vi har tränat i många år, men jag höll för öronen när det sa pang i starten"


Underbara ungar!

Av Tessan - 30 augusti 2009 13:00

Ingen marknad idag?? Torget är helt tomt! Det var lika i våras, då plockade de också ihop allt på lördagen. Borde det inte vara marknad båda dagarna när stan är öppen? Borde ju gynna både marknaden och stan. Nä det var dåligt! Sorry Virre, inga strumpor!


Anledningen till att jag inte passade på igår var att jag inte hade hunnit ta ut några kontanter och det måste man ju ha när man ska handla.. Surt..

Av Tessan - 30 augusti 2009 09:59

Nu fick jag silverschampoo i ögat när jag tvättade håret!! Aaaj

AAAAAAJJJJ!!!!

Av Tessan - 30 augusti 2009 09:14

Det är lite för tyst och stilla för att jag ska kunna njuta av detta. Längtar efter Virre nu.. Jag har skickat sms till dom men de har inte hört av sej.. Vad gör dom?? Han kan väl inte sova fortfarande??


Jaja, ska duscha och plocka ihop lite.. Mysa med en bebis lite kanske..

Av Tessan - 29 augusti 2009 23:37

Idag har vi jobbat så Virre har fått vara hos mormor och han ska vara kvar där till imorgon.. Känns så tomt här hemma utan att ha någon att titta till i sängen.. Eller ja, vi har ju bebisarna men de ligger ju bara hela tiden. De har för övrigt gått upp till 200 respektive 193g nu bara på ett par dagar. Helt otroligt!


Jag och darling har varit på bio! Sommaren med Göran. Den var lite kul men också lite seg. Jag ville att den skulle vara sådär rolig så man skrattade hela tiden men den hade helt klart sina ljusglimtar! Peter Magnusson och David Hellenius är ju inte riktigt som dom ska men de blev inte så där överdrivet dryga i filmen vilket var skönt. Jag brukar annars kunna tröttna på dom efter ett tag även om jag har skapligt bra humor om jag får säga det själv. Hey Baberiba programmen var en helt lagom dos för mej!


Innan bion var vi på ChinaThai och åt mat. Det var gott men nästa gång ska jag bara ta friterad mat. Jag är inte så förtjust i såna där ihopkok som jag valde idag. Vi var på den där restaurangen där tjejen som försvann jobbade. Läskigt! Vart är hon??


Nu sitter vi i soffan och degar. Finns massor jag egentligen skulle vilja göra men det får vänta. Imorgon ska jag jobba igen. Idag har det varit mycket folk och det är då det är som roligast! Hoppas det är marknad imorgon igen för då ska jag springa ut och köpa strumpor åt Lillen. Obligatoriska marknadsfyndet! Det slog mej idag att vi nog inte är hemma när det är Solvarbo Marknad. Det är synd, dit Måste man ju!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards