Alla inlägg under oktober 2010

Av Tessan - 29 oktober 2010 16:31

Halva Reapriset på JC i falun under helgen!!

Av Tessan - 29 oktober 2010 14:59


Den perfekta bröllopsväskan! Får precis plats med läppglans, puder, näsdukar, betalkort.. Eller bjussar ni på spriten???     

Av Tessan - 29 oktober 2010 09:59

Koman vintern! Vi är redo!


  

Av Tessan - 28 oktober 2010 21:47

Fan då var det färdigtittat på Robinson. Fattar inte hur de kunde rösta ut Löken, bättre stämningshöjare finns inte. Jag trodde ju att han skulle åka ur först eller vinna alltihop. Tyvärr blev det det förstnämnda. Faan.


Skulle verkligen unna honom och hans familj att vinna pengarna, äran och alltihopa.


Hoppas de som röstade ut honom ligger sömnlösa med dåligt samvete och att de saknade honom på ön efter han hade åkt.


Nobody puts Löken in a corner.

Av Tessan - 28 oktober 2010 19:12


Innan...


         

Under tiden!



Klart! Elementet har blivit och sängen och hyllan ska bli vit och rummet saknar lite kärlek.. Men jag är hemskt nöjd med tapeterna. Jag har gjort två bra val och Micke har gjort ett fantastiskt bra jobb med att få det snyggt! Teamwork! Jag bestämmer och han gör!     

Av Tessan - 28 oktober 2010 10:51

Förkyld börjar jag bli också.. Bara jag slipper ont i halsen... :(

Av Tessan - 28 oktober 2010 10:14

Papperen är korrekt (?) ifyllda, påskrivna från arbetsgivaren, frankerade med dubbelt porto och lagt på lådan!


Återstår att se vad jag har missat inom ett par veckor om jag får hem de igen eller inte..


Annars är det klart?! Jag som får illamående bara av att se ett brev från sörsäkringskassan har gjort allt själv. Tagit kontakt med lönekontor, räknat, hållt ordning på papperen. Hoppas bara jag gjort allt rätt!!

Av Tessan - 28 oktober 2010 09:15

Idag var en sån där beige och grå morgon. Ingen ville nåt. Micke ville nog ligga kvar i sängen, jag ville gå hemma i mysbrallor och Virre ville vara hemma och skrota. Men ibland kan man bara inte göra som man vill. Vi släpade oss upp. Drog på Virre kläder, han stod och grinade i hallen, ville inte på dagis idag. Jätteledsen vilket gör att jag också håller på å börja grina. Jag vill ju inte heller, men det kan jag ju inte visa honom. Det är bara att bita i det sura äpplet. Off we go.


När vi väl kommer till dagis är allt lugnt och han springer iväg och leker direkt, det känns skönt men det känns lite som att ja, det är han ju tvunget till, han ska ju ändå vara där.

Snart får vi vara hemma och skrota mer. Det ska bli skönt även fast jag gillar att jobba. Ska bli skönt att koppla av och inte behöva greja med massa tider, dagis och barnvakt hit och dit. 3,5 vecka kvar bara, helt otroligt...


  

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards