Alla inlägg den 19 november 2010

Fel

Av Tessan - 19 november 2010 21:35

Jag har haft lördag hela dagen och det är ju lite galet med tanke på att det är fredag idag.


Jobb imorgon och på söndag. Sen då? Klart! Jag tyckte det inte var så länge sen som jag kom tillbaka från semestern och hade räknat till att jag hade 16 veckor kvar att jobba, nu är det 2 dar!


Det var mycket jobbigare när Lisa lämnade jobbet än vad det var när vi hade jobbat sista dagen tillsammans igår. Det känns faktiskt skönt, även om jag har världens bästa jobbarkompisar. Men jag kommer ju vara hemma, jag kommer gå in och träffa dom och det känns inte som om de är så långt borta. Allt känns bara bra.


  

  


  

Partaj till våren Brudar???


Av Tessan - 19 november 2010 14:50

Bebis är helt tokig idag.. Hela magen rör sej hela tiden! Lovely, men ibland kommer det så oförberett så jag nästan kräks.


Lugn dag idag, jag och Virre ska snart åka och handla! Fredagsmys blir det, Tomtedricka och ostkrokar!! Jummie!!

Ovido - Quiz & Flashcards