Alla inlägg den 10 november 2010

Av Tessan - 10 november 2010 21:56

TRIPP Burk med lock, set om 3 röd, vit Längd: 27 cm Bredd: 18 cm Höjd: 10 cm


Dom är slut både i Valbo och i Barkarby! Jag ville verkligen ha!!

Av Tessan - 10 november 2010 21:24

Kollar när hon flyttar in med Torsten Flink (Flinck???)


Jag tycker det är lite otäckt med människor som blundar mesta delen av tiden när de pratar. Vet inte varför vissa människor gör så, jag hoppas inte jag är en sån. Vissa tanter verkar göra det för att de vill vara lite märkvärdiga och fina, men jag tycker bara det är läskigt.. Hallåå liksom, är på väg att somna???


Nu blir det "Välkommen Åter"

Har ni sett det? Ni måste kolla! Jag älskar hon som smyger runt i fikarummet!! Gillar egentligen inte att sitta och fnittra för mej själv men åt det här kan jag inte låta bli.. Nu börjar det!

Av Tessan - 10 november 2010 17:16

Shoppat lite idag. Baara nödvändiga saker.. Vantar till Virre! Tänk att det skulle vara så svårt att hitta bra vantar till små knoddar..


Virre och Bebis fick raggsockor också!

Av Tessan - 10 november 2010 16:20

Hela Victor tjöt av glädje imorse när han såg hur mycket snö som kommit! När vi skulle gå till dagis så gick han ut lite före mej och såg ut som en kalv på grönbete där han sprang runt runt runt på gräsmattan.


Det är ju bra att man har fått en kille som älskar att vara ute. Annars skulle jag nog gärna gömma mej inne i detta väder. Men nu får man frisk luft och motion i form av pulkadragning!

Ovido - Quiz & Flashcards