Alla inlägg under juni 2011

Av Tessan - 29 juni 2011 08:31

Kör jag min älskade Stylein klänning! Skön när det är så varmt! Synd bara att jag önskar att jag var lite mindre, jag fullkomligt hatar min mage i ALLT jag tar på mej. Men det är på gång, det är ju helt och hållet upp till mejsjälv hur jag ser ut..


Stylein designar klänningskollektion för JC Jeans & Clothes våren 2010

Av Tessan - 29 juni 2011 07:01

Fan att de ska visa Criminal inds så sent på kvällarna. Och igår var det inte ens bra men jag satt kvar och tittade ändå. Jag är skitdålig på att ta mej i söng på kvällarna.


Jag har tur (än så länge) att jag har barn som sover på nätterna. Men de går ju upp lite tidigt istället nuförtiden.


Kajsa håller på att få tänder. Som jag har sagt förut så tycker jag det är skitdrygt att prata tänder för alla mammor (including myself) pratar tänder varenda gång det är nåt med barnet.

Hon är lite varm -Det är nog tänder på gång

Hon är ovanligt gnällig idag -Det är nog tänder på gång

Hon är lös i magen -Det är nog tänder på gång

Hon är hård i magen -Det är nog tänder på gång

Hon bajsar inte alls! -Det är nog tänder på gång

Hon äter lite dåligt -Det är nog tänder på gång

Hon äter MASSOR -Det är nog tänder på gång

Hon sover dåligt -Det är nog tänder på gång

Håller ni med? Visst är vi lite så..


Och det ÄR nog tänderna varje gång vi säger det, men de kommer ju aaaldrig när man säger det utan 100 månader senare.

Kajsa är en nöjd tjej men har det lite jobbigt på kvällarna. Hon kommer inte riktigt till ro när hon ska sova utan knölar och brölar som en valross. Sen sover hon ett tag och så är hon jätteledsen ett par gånger i sömnen. Men när hon somnat på riktigt sen så sover hon. Jag gillar inte att ge alvedon och sånt i onödan men det lutar åt att jag provar ge en innan hon somnar ikväll för tt prova om det lindrar ifall hon har ont i munnen..

-Det är nog tänder på gång..

Av Tessan - 29 juni 2011 06:44

"Balla tapeter där med stjärnor. Var har du köpt dem?"


Svar: De kommer från Boråstapeter New Classic heter kollektionen och så här ser rummet ut med båda sina tapeter..


       


Tapeten var dyr men värd varenda krona   !



Av Tessan - 28 juni 2011 20:50

   

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards