Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 30 december 2009 22:19

Gud va dom pratar! Hela tiden! Jag tror jag ringer Zlatan istället!

Av Tessan - 30 december 2009 22:14

Jag fattar inte! Det är 20 minus ute och folk klär sej så jäkla dåligt! Bara ett par tajta jeans, ingen mössa eller vantar. Jag fryser bara jag ser er! Fattar inte hur dom orkar. Själv går jag påbylsad med täckbrallor och snowboots och fryser ändå!


Varför går folk överhuvudtaget ut om de inte behöver när det är så här kallt?? Om jag var ledig en dag så skulle jag inte sticka näsan utanför dörren!


Men om ni ändå måste, så snälla!

Klä På Er! 

Av Tessan - 30 december 2009 14:03

Mina älskade stövlar är trasiga! Jag kom till jobbet och skulle dra på mej dom så är dragkedjan helt slut! Jag har väntat på det länge men har inte insett att det faktiskt skulle hända. Idag hände det! Panik! Jag hade då inga skor att ha på mej på jobbet för jag svettas ju ihjäl i snowbootsen, jag som har fotsvett ändå! Har tänkt köpa ett par nya likadana som tidigare men det känns lite tråkigt


SPÄNNE MOCKA/B/1

Travade därför in på deischman och letade i panik och fick ett par med mej ut! Ganska snygga men jag måste vänja mej lite..



Av Tessan - 29 december 2009 17:14

Zlatan messade idag och undrade om jag var sur eller nåt eftersom jag inte hört av mej under hela julhelgen, men inte är jag det. Jag har bara haft fullt upp!

Av Tessan - 29 december 2009 17:10

Ringde till MQ i borlänge för jag ville så gärna ha en top som dom har haft! En jättetrevlig tjej som hjälpte mej men förgäves!

Av Tessan - 29 december 2009 13:37

Kallt.. Kallt.. Kallt. Det är kallt så det gör ont!

Det är allt jag har att säga just nu..


Kaaaaallt!!

Av Tessan - 28 december 2009 22:15

En ny säng! En maffig hög säng! Nytt överkast och massa kuddar! Nya tapeter! Vill göra om massa hemma nu.


Är lite inspirerad att sätta fart nu när julen är över och vi går mot ljusare tider och VÅR!!

Av Tessan - 28 december 2009 21:26

Alltså ni får ursäkta nu, men ja har precis kokat världens godaste knäck! Åå va bra den blev!! Det är andra gången i rad som den blir sådär fantastiskt good!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards