Alla inlägg under februari 2010

Av Tessan - 28 februari 2010 23:20

Jag säger bara Anna Bergendahl! Gud så bra!!! Om jag skulle rösta på mello så skulle hon få min röst utan att jag ens har hört de andra låtarna!


Av Tessan - 25 februari 2010 11:35

Jag gräver ner mej i lite Phil Collins idag för det är det jag brukar göra när jag känner som jag gör just nu.


Micke, jag älskar dej!



When I'm feeling blue, all I have to do

Is take a look at you, then I'm not so blue

When you're close to me,

 I can feel your heart beat I can hear you breathing in my ear

 

Wouldn't you agree, baby you and me, we've got a groovy kind of love

 

Any time you want to, you can turn me on to

Anything you want to, any time at all

When I kiss your lips, ooh I start to shiver

Can't control the quivering inside

 

Wouldn't you agree, baby you and me, we've got a groovy kind of love, oho


When I'm feeling blue, all I have to do

Is take a look at you, then I'm not so blue

When I'm in your arms, nothing seems to matter

My whole world could shatter, I don't care


Wouldn't you agree, baby you and me, we've got a groovy kind of love


We've got a groovy kind of love

Av Tessan - 25 februari 2010 09:33

Idag ringde Mickes telefon klockan 6. En påminnelse om matchen som började. Han gick upp, jag somnade om. Fast jag gick upp en timme senare. Sverige låg under med 2-0. Jag hann inte mer än sätta mej (läs lägga mej under täcket) i soffan så gjorde sverige 2-1. En liten stund senare 2-2. De hade tydligen saknat mej. Jag reste mej upp för att gå på toa och vips, 3-2. De behöver mej.. Fast inte i tredje tyvärr.. Det räckte inte och Tre Kronor är därmed ute ur OS. Synd.


Tror att det är nåt nytt våra kommentatorer fått lära sej på Kickoffen innan OS. "Stänga sarg" och detta otaliga tjatande om vilken "växel" skidåkarna går på. Måste ha varit uttrycken som använts mest i dessa spel.


Guld till grabbarna igår, GRATTIS. Har vi något mer att hoppas på nu eller är svenskarna klara?? Måste erkänna att jag har lite dålig koll..


Jobb idag, dagis för Virre! Våren trillar in i butiken och det kommer massa snyggt både till tjej och kille! Färgade chinos kom in igår! Gröna, Blå, Beige och Röda! Välkomna till JC!

Av Tessan - 24 februari 2010 23:06

Grattis Ingrid och Jens till eran lilla tjej som föddes igår! Och välkommen till världen Lilla Rut!  Önskar er all lycka!


  

Av Tessan - 24 februari 2010 20:16

Längtar efter vår och sommar så det nästan gör ont..


Men aldrig förr har en sommar skrämt mej på samma vis som denna gör..

Av Tessan - 22 februari 2010 15:17

Idag håller jag på å fryser ihjäl. Jag och Virre har varit ute och skottat massa snö och då blev jag så svettig men nu när jag är inne i värmen håller jag på att få köldskador. Måste nog tända en brasa även fast det är mitt på dagen.. Ont i huvet har jag också om jag nu ändå ska klaga. Ska dricka lite kaffe få se om det släpper..


Jag vill ha soooooommmmmaaarr!!


    

Sommar, linne, glass och sol, det är det jag gillar meeeest!!

Av Tessan - 21 februari 2010 22:50

”Bor man i Afrika och får sitt första kylskåp, då är det liksom en jättestor skillnad i livet, men ett andra – okej, det är bra men det är inte helt nödvändigt"


Vad ska man säga, han gör det så enkelt!

Av Tessan - 21 februari 2010 12:37

  


GRATTIS LillTussan!!

Redan 3 år!! Hoppas du får en Superdag med MASSA paket och Tårta!!

 

Massa Grattis kramar från oss!!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards