Alla inlägg under februari 2010

Av Tessan - 14 februari 2010 13:46

Jakten på det perfekta överkastet och den perfekta skinnjackan fortsätter. Trodde jag hade hittat jackan men när jag skulle gå och prova en annan storlek idag slutade det med att jag lämnade tillbaka den och Vips! Nu står jag utan igen! Köpte en Alla Hjärtans Dag present åt Virre istället! En Bob såklart! Byggare Bob!


Puss på er allihopa på Valentines day! Krama om varandra ordentligt idag! Jag ska kramas med mina älsklingar när jag kommer hem från jobbet!


Av Tessan - 13 februari 2010 17:40

Idag fyller min bror modell äldre 32 år! Vi säger stort Grattis och hoppas att vi får tummen ur röven framöver så vi kan åka ner och se deras nya lägenhet som de bott i ungefär ett år!!


GRATTIS! Hoppas du haft en bra dag!

 

I Love You my Brother!!

Av Tessan - 13 februari 2010 08:50

Idag tog jag bussen till jobbet, När jag satt där och väntade förbannade jag vintern. Jag vet att alla gnäller och om man vill bo varmt så får man flytta söderut och tankarna på ett vinterhus i spanien är frestande, men jag gnäller ändå. Är det inte nog nu! Tänk om vi kunde påverka! Då skulle det vara vår den gången jag fick bestämma. Vi skulle precis ha tagit av oss till tunnare kläder.


Jaja i alla fall. När jag satt och väntade på bussen så gick det förbi två personer. Den ena liksom sökte mej med blicken och hejade sen. Jag hejade såklart tillbaka. -Hmm, Vem var det??

Det måste ha varit en galning, tänker jag sen. Ingen annan än en galning skulle frivilligt gå ut klockan 8 i 20 minus på en lördag morgon med frugan utan hund när OS pågår för att ta en promenad!

Av Tessan - 12 februari 2010 17:31

T: Knack Knack

M: Vem där?

T: Titt

M: Vilken Titt??

T: Titt Ut

M: Jaha den Titt Jävla Tut

Av Tessan - 12 februari 2010 15:04

Back at Woooooork!


Sweet!

Av Tessan - 12 februari 2010 12:18

Tänk att man ska vara så himla nyfiken! Nu kunde jag inte låta bli att youtuba Desperate och tittade på en sneak peak på nästa säsong och nu tror jag att jag vet hur det slutade efter kraschen.. Jag ångrar mej lite att jag tittade.. Men hjärtat gich på högvarv under tiden, kändes så busigt och förbjudet!

Ovido - Quiz & Flashcards