Alla inlägg den 6 februari 2010

Yes

Av Tessan - 6 februari 2010 21:11

Och som den lilla schlagerDiva man är så fick jag ju rätt..


Ställer mej i ledet med dom som säger - Go Salem -Go Salem

Av Tessan - 6 februari 2010 20:57

Har inte tittat, vi tittar på Barca istället.. Skäms på mej.. Ser snabbgenomgången nu och tycker lite..


Ola: Gillar inte.. Inte för att låten är dålig utan för att jag inte gillar.. Ola.

Nummer 2. Vad har hon på sej?? hör inte ens låten för jag kan inte låta bli att tycka något om hennes kläder..

Resten kommer jag inte ihåg så mycket av.. Jo, han med trasiga jeans kanske och sen såg jag lite av Singelkillen. Praktisk kille.. Han har planerat att festa hela natten och gå halvfull till sitt jobb på SIBA imorgon. Salem såg jag hela låten, gillade lite, men har ju bestämt mej för att inte tycka om, men kanske måste ändra mej.. Låten var lite behaglig, nästan så jag såg eftertexten till någon film framför mig. Ja helt typisk "nu är filmen slut nu kan ni börja hångla" musik..


Hörde Måns i förbifarten i nån intervju, han var segerviss skojade programledaren om.. Och nu förstår jag varför. Jag var säker på att han skulle va med och tävla.. Fel ute.. Igen..


Varför måste Christine Meltzer alltid se ut som hon kommer direkt från sängen???? Godmorgon liksom..

Ovido - Quiz & Flashcards