Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Tessan - 8 februari 2010 22:58

Det verkar hur kul som helst! Det går typ asfort! Som att åka vattenrutchkana fast med hårt underlag.


Nu när OS börjar ska jag kolla när Rodeltävlingen går och så ska jag sitta och heja och vara avundsjuk! Heja Bengt! Kul att så många svenskar antagligen kommer att tycka att vi nästan tagit medalj om han tar en och att han är en riktig skit för att han är Amerikanare.. Bengt.. Hur säger man det på amerikanska??


Bengt, kanske??

Av Tessan - 8 februari 2010 15:52

Det här är inlägg nr 700! Weeha va mycket skräp jag delat med mej av..


Världens trökigaste mamma är jag idag. Liten har ju feber så man får inte gå ut. Han vill inte äta, en halv flaska välling och två mandariner är det enda jag fått i honom. Byggare Bob har stått på hela dagen (tills nu) f*ck off Byggare Bob, va trött jag är på honom.. "Kan vi klara?" - "Ja vi kan" Hela tiden hela tiden.


Men nu har lillen somnat och ligger och hostar i min säng och jag fick äntligen be den där Bob att dra mot sydligare trakter. TaDam!! Sex and the City på teven! Åh, det finns en gud!



Och vet ni mer!!


Den 2 mars börjar Desperate!! Weee va jag längtar!


Jag vill vara en Housewife! Någon som kan klippa in mig i bilden??

Av Tessan - 8 februari 2010 14:04

Nytt överkast hemklickat.. Klick Klick..

Det blir dyrt att vara hemma och Vabba



Överkast

Av Tessan - 8 februari 2010 11:09

Silvia.... Har du hittat hit??

Av Tessan - 8 februari 2010 10:27

Jag har aldrig haft nån tur på tradera, men så hjälpte Åsa mej att hitta lite snygga skor. Hon hittar ALLTID allt fint och jag rotar runt bland allt begagnat, Hur gör hon?

Hon hjälpte mej iallafall att hitta lite snygga skor och dessa blev mina för ynkliga 80 kronor.. De är på väg till mej nu! Come to Mama!

Läckra stövlar Stl 38


Tack för hjälpen ÅSA

Av Tessan - 8 februari 2010 08:59

Måndag måndag. VAB idag då.. Virre har feber och låter som en krax kråka..


Tur det löste sej på jobbet, jag blev hemma en dag till.  Det blir inte så mycket pengar det inte.. Men viktigast såklart att Lille Skutt blir frisk.


Kollar nu på Artur


Illustration of Arthur



Fint väder idag. Jag får ta en tur till Maxi ikväll och lämna tillbaka filmen (public enemies) vi hyrde igår. Om den var bra? -Ingen aning, jag sov.. 


Ovido - Quiz & Flashcards