Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Tessan - 14 februari 2010 14:26

Va dyrt det skulle bli om jag köpte allt som jag skulle vilja ha! Har hittat en ny sida som jag sitter och drömmer mej bort på.. Om jag skulle köpa allt fint jag hittade och göra verklighet av alla idéer jag har så skulle det inte spela någon roll hur mycket pengar jag skulle ha. De skulle ta slut.. Men jag skulle ha mycket fina saker!


Den som har mest saker när den dör vinner! Eller??



Trädgårdsgroda.. Liten men söt!



Baljor till blommorna!

Från trend4you.se

Av Tessan - 14 februari 2010 13:46

Jakten på det perfekta överkastet och den perfekta skinnjackan fortsätter. Trodde jag hade hittat jackan men när jag skulle gå och prova en annan storlek idag slutade det med att jag lämnade tillbaka den och Vips! Nu står jag utan igen! Köpte en Alla Hjärtans Dag present åt Virre istället! En Bob såklart! Byggare Bob!


Puss på er allihopa på Valentines day! Krama om varandra ordentligt idag! Jag ska kramas med mina älsklingar när jag kommer hem från jobbet!


Ovido - Quiz & Flashcards