Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Tessan - 10 februari 2010 21:11

Nånsom kan berätta?? Vad gjorde Prestberg efter målet? Jag missade! Tittade bort en liten stund och just då gör han något som jag missar.. Hmm.. Vad??

Av Tessan - 10 februari 2010 20:34

Tittade på vinterspelen med Gunde, som är en favorit för mej. Kommer ihåg när jag var liten och det var Dalecarlia Cup eller nåt och det var kändis match på Vallen. Gunde var med, ingmar stenmark tror jag och sen antagligen massa andra kändisar som jag inte minns.. Iaf, efter matchen fanns det chans att haffa den man kände för och få en autograf. Gunde tog ett av avbytarbåsen och satte sej i. Jag, pappa och min storebror marcherade fram.

Pappa: Sitter du här inne och gömmer dej du??

Gunde: Ja Jaaa, kom in kom in kom in, här finns ä plats!! (På sitt flabbande dalmål)

-Lovely!

 

 

Jag kan inte låta bli att bli förbannad över att de tillåtit den där fjanten Felix Herngren vara med och förstöra ännu ett roligt koncept! Skäms kanal 5 som envisas med att supporta denna superfjolla! Du är inte rolig.. Inte. NoNo. Ingenstans!!

Av Tessan - 10 februari 2010 18:58

Hemma idag igen. Virre har varit lite piggare så vi ska prova på dagis imorgon då. Längtar tillbaka till jobbet nu faktiskt. Tror han skulle piggna till ännu mer om han fick byta miljö lite, hur kul kan det vara att vara inne med mamma i snart en vecka? Jag tror han längtar ut och efter att leka lite.


Har bakat chokladbollar idag! Yummie! Jag törs inte skriva negerboll för då kanske någon blir stött, så jag håller mej till det politiskt korrekta, chokladboll. Vad dom än heter så är de vansinnigt goda! Micke ska iväg och spela badminton ikväll, få se om han hinner få nån med innan de helt plötsligt är slut. Det blev inte så många eftersom jag tycker att det är sjukt gott med boll till kaffet! Och med tanke på att jag har stora kaffekoppar/muggar så är det lika bra att göra stora bollar så man bara tar en. Psykiskt viktigt.. Men inte logiskt.

Av Tessan - 10 februari 2010 18:51

Resten av gardinerna jag har beställt skulle komma 10 maj. Fine! Men nu när jag går in och kollar på de på sidan som jag beställt dom på så står det leveransdtum 25 februari!! Hallå!!! Ska inte jag som redan beställt dom stå först i kön?? Ska nån annan kunna sitta och klicka hem dom idag och få dom före mej när jag redan har väntat i flera veckor?

Väntar på svar från deras kundtjänst nu för om det är så, då avbeställer jag då mina och klickar om dom på nytt. Den finaste jag beställde hade de också ändrat datum på. Jag fick 10 maj som datum men nu stod det 25 april. Inte så lång tid men tillräckligt lång för att alla andra ska hinna få sina och jag bli utan.


Så kan de väl inte göra?? Är det ok? Mitt svar är ett rungande nej. N.E.J

Av Tessan - 10 februari 2010 17:38

Lite hjärtat i halsgropen varje gång jag öppnar mailen. Så länge jag inte fått nåt mail är jag med i matchen... Va?!

Av Tessan - 10 februari 2010 15:51


Fantastisk röst!! Det är så här jag önskar att min duschröst låter!

Av Tessan - 10 februari 2010 15:24


Och eftersom vårat internet nu är uppdaterat och det faktiskt går att titta på klipp och videor så surfar jag nu runt och tittar på allt jag kommer över!

Melodifestivalarkivet Here I come!!

Ovido - Quiz & Flashcards