Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Tessan - 9 februari 2010 23:35

Äsch va fasen klockan är halv tolv och jag VET att det står en semla i kylen! En tugga kanske?!

Av Tessan - 9 februari 2010 22:53

Den här kanske??



Eller denna??



Kanske den här??


Vad tycker ni??


Varför inte slå till på en soffa när jag ändå är igång??


Av Tessan - 9 februari 2010 22:44

Idag hämtade jag ett paket med lite gardiner i. Jag tror de är fina, har inte orkat provhängt de än. Är så sugen på massa nytt. Vill hitta tapeter, vill ha en ny säng, vill måla staketet på uteplatsen vitt. Micke tycker jag är lite "insnöad" på vitt.. Jag kanske är lite inspirerad av snön om jag nu ska skylla på något.. Till våren kanske jag vill ha grönt?? Fat chance... Nope!


Ska lägga in lite bilder på panelen i hallen, före och efter. Tapet är ju som sagt inte bestämt än, men det kommer.. Det blev iallafall en väldigt stor skillnad med vitt istället för blått! Jättefint och väldigt trivsamt!

Av Tessan - 9 februari 2010 22:05

Virre har inte alls varit på topp idag förutom sista timmarna innan det var dax att sova. Nu har han inte ens hunnit somna än, han ligger fortfarande och hostar den lilla stackarn. Får väl snart ta upp han innan han kiknar.


Idag har han verkligen varit febrig i humöret. Gnäll gnäll gnäll.. Inget har varit roligt och Byggare Bob har väl stått på i stort sett hela dagen... Igen.


Undrar hur det är med Bob egentligen... Är han och Wilma ihop? Eller jobbar dom bara tillsammans? När de åker till Vilda Västern så träffar de Rio och jag undrar om Wilma har anledning till att vara svartsjuk under vistelsen där? Rio är ju speciell och har varit med ocm så mycket, har så många intressanta historier att dela med sej av.. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag tycker att jag kan ana en viss rivalkänsla de emellan...


Vi har skaffat snabbare inernet idag. Nu kan vi titta på klipp på tex youtube! Weee va bra!

Ovido - Quiz & Flashcards