Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Tessan - 18 februari 2010 23:03

     


Virre är i snöskottartagen!


 


Pappas Hjälpreda!

  

Så glad så när man får vara ute! Våran Solstråle!

Av Tessan - 18 februari 2010 22:28

Popcornen är poppade(och uppätna), colan öppnad, Anja har vunnit brons, barnet sover, tvätten är hängd, diskbänken är tom, sambon är hemma, golvet är städat, brasan är tänd, ytterdörren är låst, katten ligger i fönstret.

Kör så det ryker Ferry!! Om inte han vinner kan jag gå med på att Björndalen vinner! Drygt bara att man måste lyssna på Christer Ostkrok under tiden, han har noll koll!

Hmm

Av Tessan - 18 februari 2010 19:32

Borde inte ACOZ få starta 15 sekunder tidigare än tänkt idag då med tanke på det som hände sist!


Heja Sverige idag igen! Anja, Curling, Skidskytte, hockey och allt som är igång!!

Av Tessan - 18 februari 2010 18:48

På mindre än en halvtimme har jag hört om tre stycken i min närhet som insjuknat i magsjuka.. Jag börjar tänka.. Har jag träffat dom? Har jag rört vid de? Och ännu viktigare.. Har Victor träffat dom?

Jag överlever att ha magsjuka, jag skulle behöva tappa ett par kilon i samband med den också. Men jag överlever inte att Victor får det! Han har haft det en gång förut och det var med nöd och näppe att jag inte blev intagen på Säter då..


  


Av Tessan - 18 februari 2010 15:43

Har en mysdag med Virre! Har varit ute så länge så hans kinder såg ut som två röda äpplen! Vi gick bort till den större backen. Big Mistake! Gissa vem som drar uppför?! Och sen skulle vi gå ut på vattnet och titta och jag som är dörädd för att gå ut på isen tillät oss att gå ut ungefär 2meter sen vände vi. Det blev ett himla träningspass i allafall..


Nu har vi ätit lite mat. Stuvade makaroner och plattkorv! Big Mistake nummer 2! Stuva inte alla makaroner innan du vet att alla som ska äta har bestämt sig för att tycka om stuvade makaroner. Gick emot mina egna principer idag och kokade faktiskt nya till Skrutt även om jag tyckte att han gott och väl kunde äta samma som mig. Men men, kände att han verkligen behövde äta ordentligt efter att vi bara ätit frulle och mellis idag och varit ute och gjort av med energi.. Curlingmorsa!


Sen ska det städas! Lovely!! När det har varit plusgrader en vecka i sträck så ska jag sätta upp mina nya vår/sommargardiner i vardagsrummet.. Jag längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards