Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Tessan - 5 februari 2010 18:19

Jag gillar Malin Wollins blogg. Jag tycker att hon är en cool och avslappnad människa. Jag skiter i att hon kallar sina ungar osnutna och att hon gillar att ha egentid. Jag vet och förstår att hon älskar sina barn och kan inte utläsa något hatiskt mot de alls. Jag tycker hon har en speciell jargong i sin blogg och jag tycker den är lite rolig. Även fast jag är mamma. Det tycker inte denna barnlösa tjej som kan ha egentid 24/7.

Av Tessan - 5 februari 2010 17:30

Har fått meddelande om att min order med gardiner och diverse är skickad. Gick in och kollade. Av allt jag har beställt är det endast en sorts gardin och muffinsformarna som är påväg. Jag hade beställt en gardin, ett ljusfat och en kandelaber som jag visste skulle komma senare men nu blev det alltihop nästan fast det har stått leveransdatum 10 februari på allt. Men va besviken jag blev. Tur att de skickade REAgardinerna iaf.

Nu får jag väl vänta då.. På 5 gardiner, kandelabern och ljusfatet. Kul. Tack så jävla mycket..

Av Tessan - 5 februari 2010 17:24

Idag har vi inte gjort så många knop. Städat bakat och pysslat lite. Gick och handlade lite.


Ikväll är det hockeykväll! Mora-Leksand! Å vad jag önskar att LIF vinner!!


Anna: Jag vill veta... Men ändå inte.. Ååå jag kan inte bestämma mej.. Men vet inte om jag kan vänta.. Jag återkommer om ifall jag vill veta.. Men du har ju sett och överlevt det så förhoppningsvis är det inte så illa som jag befarar?!?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards