Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Tessan - 12 februari 2010 17:31

T: Knack Knack

M: Vem där?

T: Titt

M: Vilken Titt??

T: Titt Ut

M: Jaha den Titt Jävla Tut

Av Tessan - 12 februari 2010 15:04

Back at Woooooork!


Sweet!

Av Tessan - 12 februari 2010 12:18

Tänk att man ska vara så himla nyfiken! Nu kunde jag inte låta bli att youtuba Desperate och tittade på en sneak peak på nästa säsong och nu tror jag att jag vet hur det slutade efter kraschen.. Jag ångrar mej lite att jag tittade.. Men hjärtat gich på högvarv under tiden, kändes så busigt och förbjudet!

Av Tessan - 12 februari 2010 11:13


Helt plötsligt fick jag upp ett namn i huvet (Aaron Veville) och jag var tvungen att lyssna! Fantastisk sjungaiduschenlåt! Tillägnar denna till min älskade Micke! Underbara Du!

I Know I Love You!

Av Tessan - 12 februari 2010 09:22

                      


Lilleman har hittat kameran och ver hur man använder den!

Ovido - Quiz & Flashcards