Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Tessan - 20 februari 2010 17:26

Undrar jag vad kvällen har att bjuda på? Väntar med spänning..

Av Tessan - 20 februari 2010 15:13

Jag vill va en fisk..


Lyssnat på Lars Winnerbäck hela dagen så jag börjar komma upp med lite egna låttexter. Till slut låter alla hans låtar likadana.. Det kallas tvivel..


Ska bli skönt att få poppa lite egen musik sen! Weeeeeeeha!

Av Tessan - 20 februari 2010 10:03

  


Den här hittade jag i trädgården häromdagen, tänkte måla den vit och ha som serveringsbord på uteplatsen till grillkvällarna. Frågade Micke om inte han trodde att den skulle bli fin i vitt och han muttrade; Fan va allt ska va vitt, snart går vi väl runt i vita kläder hela familjen..

Jag vände mej om och sa lite spydigt; va sa du?  Han fick då se morgonens outfit som bestod av Vita raggisar, Vita mjukisbrallor och en Vit stickad kofta.. Det var då han antagligen insåg att jag håller på att hjärntvätta honom och att han kommer tänka ALLT i vitt efter jag är klar! Passa dig Baby!

Ovido - Quiz & Flashcards