Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Tessan - 30 augusti 2010 22:59

Å vilken dag.


Det har hänt massor idag!


Vi började med sovis, skönt! Var till Lager 157 och köpte lite kläder.. Bla:


Basic Long Hood  & Ladies basic long hood black


Åkte sen på lite upptäcktsfärd på vägen hem.


Nu på kvällen kom Mamma och Sandra hit. Sandra fick mina lockar att falla. Jag är numer väldigt korthårig jämfört med tidigare. Men det behövdes, det var länge sen jag klippte mej. Även mamma fick en ny frilla, tror hon blev nöjd :)

Ska antagligenfå mitt färgat på fredag om det finns tid för det. Men ett stort beslut att ta. Fortsatt blond eller Brunett?? Fnular vidare på det..


Har även fått vara lite nyfiken och spänd idag, men jag tror att det har gått bra. Det verkade så i alla fall.. Jag är så glad!!

Ovido - Quiz & Flashcards