Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Tessan - 2 augusti 2010 17:56

Nu längtar jag hem lite. Har lite skavsår på en tå. Längtar efter VirreBus.. Ikväll blir det en lugn kväll, jag ska ännu en gång försöka att ta mej i säng i skaplig tid. Att det ska vara så svårt!

Av Tessan - 2 augusti 2010 13:36

Jag vill skriva GRATTIS till min kille som är så jäkla duktig och prickade in 7 rätt på travet V-75 i helgen!


14 kunder i hans butik köpte en andel för 200 och kunde dagen efter gå på banken och hämta ut 51 000 kr var! Total vinst var över 700 000!!


Grattis min älskling, det var du väl värd! Du är bäst!


Nu vet ni var ni ska tippa! Åke Westlunds i Falun is the place!!

Av Tessan - 2 augusti 2010 11:53

Ny vecka nya krafttag!


Tänk att jag tycker det är så besvärligt att lämna på dagis.. Det skriker i hjärtat på mej även fast det går bra och han inte är ledsen. Jag vill ta hand om min prins själv, jag vill inte behöva lämna honom.


17 veckor kvar tills jag går hem.. Fast ändå..


Jag är så sjukt nervös inför ultraljudet på torsdag.. Tänk om den inte lever. Tänk om det är något allvarligt fel.. Jag vet inte om jag har känt nåt än men jag kan ha gjort det. Nån liten rörelse emellanåt men jag är nervös ändå. För allt vad det innebär om det inte skulle vara nåt liv därinne. Däremot OM den lever och mår bra så ska jag älska denna bebis lika mycket som jag älskar Victor!


Vad tycker ni?? Om det är så att den lever, vilket är det absolut viktigaste.. Ska vi kolla om det är en liten tjej eller kille då?? Ge mej för- och nackdelar med att veta eller inte veta! Vi kan inte bestämma hur vi ska göra...

Ovido - Quiz & Flashcards