Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Tessan - 24 augusti 2010 22:41

Jag villkomma igång med sovrummet! Men jag hr som sagt kört fast! Vet inte hur jag vill ha det! Ska ha nytt golv, tapeter, säng, sängbord, detaljer! Men vet inte!!


Var upp på Nordsjö häromdagen och jag tror att säljaren visade mej varenda jävla tapet och ingen kändes bra!


Nu tror jag att jag kört fast bara för att jag har intalat mej det!


Help!!


Såhär blev Hallen ialla fall om jag inte visat det förut??


  

Av Tessan - 24 augusti 2010 18:43

Så nu fick jag skjuts hem också. Trevligt..


Undrar när Desperate börjar igen.. Det är tydligen två avsnitt kvar av "Ja vi elsker hollywood" som går på femman nu på tisdagar, det borde ju börja när den säsongen är slut... Eller??

Av Tessan - 24 augusti 2010 18:26

Det pluppar upp lite nya magar lite här och där tycker jag!


Tänk om vissa skulle kunna få bli av med sin också och få snussa bebis istället!

Ovido - Quiz & Flashcards