Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Tessan - 10 augusti 2010 14:06


Jag tänker på högstadiet! Mmmm de är så goda! Finns på Supermarket här i stan!

Av Tessan - 10 augusti 2010 12:54

Jag har glömt berätta att jag känner att det rör sej i magen lite emellanåt!


Det är ju helt galet och hur kul som helst! Lilla hjärtat därinne!!

Av Tessan - 10 augusti 2010 12:50

Korvstroganoff till lunch idag. Glömde den hemma igår så jag fick mumsa på den idag istället. Göttans.


Virre är hemma och är halvsjuk så jag längtar hem lite. Tyckte han var lite varm igår och han bad om att få sova tidigt. Han har väl sovit 14 timmar inatt och var ändå inte superpigg så nåt galet är det nog. Kanske inte blir nån Cirkus som vi tänkte ikväll då?! Vi får la se..

Av Tessan - 10 augusti 2010 09:58

Drömde inatt att vi fick en son som vi döpte till Agaton.. Agaton.. Agaton.. Hmm namn man bör fundera på eller??

Av Tessan - 10 augusti 2010 08:52

Nu har jag jobbat jättemycket på sistone och flera gånger har jag åkt till jobbet medans Virre fortfarande sover. Jag längtar så till torsdag när vi ska vara lediga tillsammans. Frågan är när vi ska få en dag tillsammans alla tre? Det verkar avlägset.


KÄnns lite som att jag knappt hunnit se Victor den senaste tiden. Även om jag tycker det är kul att jobba så är det snart dax att dra ner lite på tempot. Men det ena ger det andra. Jobbar jag mycket nu har jag ju kanske möjlighet att vara hemma längre med barnen när jag blir mammaledig sen.


December blir en ledig månad om allt går som jag planerat. Då ska jag vara hemma och ta hand om oss. Boa, julstöka och bara vänta på Lillen! Mysa massor med Virre!!

Kan ni tänka er något mysigare! Precis som jag sa när jag var yngre. "En jul i mitt liv ska jag vara höggravid och stå och steka köttbullar och alla ska vara hemma hos mej" Kommer du ihåg det, mamma. Och du sa att det kommer du nog inte orka med då... Och jag börjar tro dej, min kloka mamma...

Det blir nog en lugn jul iår..


Nä nu väntar dammsugaren!

Ovido - Quiz & Flashcards