Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Tessan - 7 augusti 2010 17:10


Jag hade faktiskt hellre tagit mobilen 700 spänn billigare eller fått 700 avräknat på räkningen.. Men schysst! De har kommit över ett parti parfym lite billigt och ska locka folk med det.. Smart.. Verkligen smart!   


Hur många tror att detta var avgörande för att folk faktiskt köpte mobilen??

Av Tessan - 7 augusti 2010 12:38

Korv med bröd! Gud så gott!! Spar mej till middagen ikväll, men vad ska vi äta? God lördagsmiddag önskas! Tips???

Av Tessan - 7 augusti 2010 09:06

Jobb väntar! Kom till JC och shoppa idag vetja!


Andra morgonen jag åker till jobbet utan att Virre har vaknat, jag saknar vårat morgongos. Men imorgon ska vi mysa vill jag lova!


Tack för alla grattis till bebisen! Igår kände jag ett litet sprattel i magen när jag torkade upp gojs från golvet. Det blev väl trångt åt h*n när jag låg böjd som en banan.


Idag blir det som sagt jobb till 15 sen hem och försöka få lite frisk luft och eventuellt plocka av lite Hallon! Mamma hade med sej saftMajan sist så jag ska väl ge mej på ett försök att koka lite saft! Kul! Och så slipper man alla konstiga E-medel och konstgjorda saker i den.


Bakade ju egna tekakor häromdagen och mer eget bröd ska jag göra. Det blir ju inte så bra första gången kanske men när man har hållt på ett tag så borde jag ju lyckas, eller hur?!



Ha en härlig dag i solen!  

Ovido - Quiz & Flashcards