Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Tessan - 18 augusti 2010 13:53

Har precis hämtat ut mitt tradera paket!


Jag ropade in 3 par jeans till Victor. Hon var nöjd och tyckte att jag betalade så snabbt så hon skickade med lite extra presenter! Två par strumpor, en t-shirt, en Bamse affisch och en bil lapp som man lagar byxor med!


Då är det ju lite kul att handla på Tradera!


Fattas bara att jag blir blåst nästa gång nu när jag är så nöjd och godtrogen!

Av Tessan - 18 augusti 2010 10:46

Det står en kille utanför entren med en jävla tamburin och spelar så fingrarna glöder. Bara slår den fram och tillbaka utan nån form av melodi eller nåt. Bara helt hysteriskt. Tycker han att han ska få pengar för det? Och så tittar han på alla med hundvalpsögon och säger hej. Jo hej du.


Det har gått 50 minuter och jag är redan less på ljudet.


Ska han stå här hela dagen??



Och så är jag svettig på knäna av mina leggings idag. Tänk att jag aldrig lär mej.

Av Tessan - 18 augusti 2010 09:10

Imorse när jag vaknade så tog jag Mickes hand och la den på magen.


Efter en liten liten stund hälsade Grynet på Pappa!


Han fick sin allra första spark idag, 07.45


Leendet på det nyvakna ansiktet går inte att beskriva eller mätas i pengar.


Det är såna stunder i livet man önskar att man minns för alltid.


Och när jag tänker efter så minns jag faktiskt när han fick första sparken från Victor också.


Underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards