Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Tessan - 16 augusti 2010 18:16

Jag är med och tävlar om biljetter till Friidrotts SM som är här i Falun i helgen! Håll tummarna för att jag vinner!! Jag brukar aldrig vinna men nu tänkte jag göra det!


Ska passa på att önska mina kära grannar en Trevlig resa också! Vet inte om jag hinner träffa er innan ni drar till Skottland imorgon! Sköt om er, Ha det så bra och hälsa sällskapet detsamma!!


*host host* LOSSEPLADSEN *Host Host*

Av Tessan - 16 augusti 2010 18:10

Jobbar. Och har stora projekt på gång. Herre gud, Det kan bli kanon eller Kaos! Vi får se.

Jobbar med Sandra! Hon jobbar inte så ofa men det är kul när hon gör det. Jag gillar henne.


Imorse fick jag mej en rejäl spark. Alltså nu pratar vi inte hård hård men det hårdaste jag fått hittills denna graviditet. Det är så härligt och jag vill bara känna mer och mer! Hoppas det är på gång nu.


Ska till Barnmorskan och ta lite prover och lyssna hjärtljud imorgon. Det ska bli trevligt. Jag har känt mej lite trött, svettig och grinig på sistone så jag ska kolla om jag har brist på nåt. Jag kanske helt enkelt behöver lugna ner mej och tillåta mejsjälv att vara ledig.. Men jag håller ju på att jobba ihop en skaplig mammapeng! Det är väl ingen som blivit rik på att vara ledig?!


  

Ovido - Quiz & Flashcards