Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Tessan - 20 augusti 2010 10:25

När jag flyttade mej från soffan till sängen inatt så vaknade  Bus  i Magen.


Jag kunde inte somna. Jag vill känna en spark till..


En till...


             En till..


                      Bara en till..


                                   Och så en till..


                                                  
   En liten till då...


                                                  
                             En till...


Micke känn! Känn!!

-Jaaa..


Å nu fick du en stor!

-ZZzzzzZZZZzzzZZz


Ok då... Godnatt

Av Tessan - 20 augusti 2010 09:09

Jag har vunnit en biljett till Friidrotts SM på lördag! Kul va! Nu ska nog jag och Virre dra med oss Morfar och kolla lite "Hej Mamma, titta vad jag kan hoppa högt, titta vad jag kan springa fort" idrott!!

Ovido - Quiz & Flashcards