Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Tessan - 25 augusti 2010 21:44

Virre har sovit på dagis idag. Jippeee, så nu är han fortfarande vaken och inte ett dugg trött.


Men vad gör man? Han är inte pigg en hel vaken dag och sover han på dagen så går det inte att få honom i säng. Gör inte saken bättre att han har börjat vakna tidigare på morgonen heller. Men nu tänker jag snart gå och sova så då får han vackert följa med! För jag har inte sovit middag..

Av Tessan - 25 augusti 2010 18:44

Eftermiddagens tugg:


Dragster 1000 Jordgubb-Lakrits

Av Tessan - 25 augusti 2010 16:13

Ååå nu ska jag snart klippa mej! Har inte bestämt nån dag än men snart snart..


Det händer ju inte så ofta att jag klipper mej så jag tycker det är hemskt mysigt att göra det och jag har alltid stora förväntningar!


Snart nu ska vi bestämma en tid Sandra och jag..


Av Tessan - 25 augusti 2010 12:09

Efter nästan två års bussåkande och krånglande med busspengar hit och dit, nallande i spargrisar och plånböcker har jag äntligen gjort slag i saken och köpt mej ett buss kort! Med 3 hela månader kvar att jobba gjorde jag denna investering! KORS I TAKET VA?!


Inget mer panikletande på mornarna. Bara att hålla fram, PIIP, klart!


Jag behövde inte ens prata med någon läskig busschaufför, vilket har varit den stora anledningen till att jag inte köpt nåt tidigare. Jag kunde köpa på ICA och det var super enkelt! Nu ska jag inte tappa bort det bara!



Ovido - Quiz & Flashcards