Alla inlägg den 23 augusti 2010

H*n

Av Tessan - 23 augusti 2010 23:05

Lille Bus i magen bjöd mormor på en eller ett par sparkar idag.


Det är verkligen nån därinne! Det går upp för oss mer och mer hela tiden!

Av Tessan - 23 augusti 2010 16:38

Nu hade lönespecen kommit och vi verkar överleva en månad till. Fantastiskt!

Av Tessan - 23 augusti 2010 16:24

Klickat hem nya höstgardiner. Trivs bra med dom jag har nu men har köpt lite annan färg. Hmm ja vi får se, mycket möjligt att de blir tillbakaskickade.


Men idag är det sommar. Imorse kändes det som höst men det övergick snabbt i sommarvärme. Helt ok för mej.


Längtar nästan efter hösten lite. Efter vintern också. Det har nog aldrig inträffat förut men just i år har det ju sin naturliga anledning.


Ska försöka få lite inspiration till att göra om sovrummet nu. Vill gärna ha det klart innan bebis kommer. Men jag har kört fast. Färg, form och stil.. Tipsa mej inspirera mej.. Snälla!!

Av Tessan - 23 augusti 2010 12:22

Nu drar jag och Po ut i skogen på en liten picnic!

Saft, kaffe, nybakade bullar och ostkrokar får följa med!


 Mysigt va?!


Av Tessan - 23 augusti 2010 11:26

Nu heter vi Po (Virre) LaLa (Jag) och Tinky Winky (Micke)


Vi satt och åt frukost..


Po: Lala

Lala: Jaa

Po: Vet du??


Förut har det bara varit Vet du? Vet du? Vet du? Utan något efter..


Lala: Näää

Po: Vet Du? Att Lala Och Po och allihop är så väldi snälla..

Lala: Jaha Tycker du det?

Po: Jaa, jag tycker om allihopa!

Lala: Å va snäll du är. Allihopa tycker ju om dej också..


Och det är ju svårt att inte tycka om honom.. Gofisen!!

Av Tessan - 23 augusti 2010 11:11

Skulle ni gå med på att drogtestas??


Vad är problemet om man inte har nåt att dölja?


Jag skulle inte bli kränkt tror jag, skulle mer vara stolt när de visade sej att mitt test inte visade på nåt skit..


Ja jag tänker på Bodström..

Ovido - Quiz & Flashcards