Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Tessan - 8 augusti 2010 15:22

Igår blev det ett himla spring hos grannen.. Jag gick över för att låna beasås. De satt och hade ätit kräftor. De hade flera kvar så de erbjöd mej att ta. Men Nej, vi ska snart äta.. Gick hem.. Ååå men det hade väl varit för himla gott.. Jag ångrade mej så jag gick över och tog en. Ååå så gott!


Var hos grannen fram och tillbaka flera gånger.. När vi väl skuklle äta så kom Anajta över med deras överblivna kräftor!! Skojar hon?? Så många?! KVAR??? Så vi åt ugnsbakad fläskfilé och potatiskroketter med kräftor till efterrätt! Kunde det bli bättre?? NEJ!


Tack Grannarna! De var så himla goda!! Snart bjuder vi igen!! Var så säker!!


Svänger börsen med årstiden?

Av Tessan - 8 augusti 2010 15:15

Ibland är jag nog lite konstig. Igår satt jag och Virre och åt glass utanför Mickes butik. Då kom det två personer i rullstol/permobil och körde förbi. Jag tänkte snabbt att titta på assistenterna för jag tänkte att det kanske var Tina, en tjej jag känner. Men nej, det var inte hon. Efter bara ett par minuter kom Tina gående med en kompis på stan rakt förbi oss. Alldeles efter att jag hade tänkt på henne.. Jag ser inte henne så ofta och vi känner inte varann superbra men hejar och pratar.. Kändes Konstigt.


Imorse berättade jag för Micke om en kund. En speciell kund som inte är inne på jobbet särskilt ofta. Och idag kom hon in! Konstigt.



Ovido - Quiz & Flashcards