Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Tessan - 17 augusti 2010 18:46

Blä vad otäck maten blev som jag gjorde. Inge god alls och jag kunde inte äta upp allt. Jag åt tills jag var mätt, inte en tugga till och det är väl så man ska göra.


Jag kunde inte ens pressa Victor till att äta mer än han ville med tanke på att jag visste hur illa jag själv tyckte att det smakade.



Av Tessan - 17 augusti 2010 14:41

Idag har jag varit på första kontrollen sen ultraljudet. Vi tjitt tjattade lite barnmorskan och jag. Tog lite prover, ajaj dåligt dåligt järn.. Bra tryck och vikten ser ok ut.


Sen lyssnade vi på bebis! Först var h*n lite svår att hitta men när hon hittade så hörde vi dunk dunk... Glömde fråga vad hjärtljuden låg på. Vissa tycker ju att man kan avgöra tjej eller kille henom att titta på hjärtljuden men jag har glömt om höga är kille eller om låga är det eller i vilken ordning det var...


Ett helt fantastiskt ljud att höra är det i allafall!! Vårat lilla Gryn därinne!!

Ovido - Quiz & Flashcards