Alla inlägg under augusti 2009

Av Tessan - 21 augusti 2009 08:18

Sexigt va?! Att tänka på att de var fyllda med mjölk!

Av Tessan - 21 augusti 2009 08:15

Bockar av på listan! Skönt!

???

Av Tessan - 20 augusti 2009 17:39

Håller på å väljer mellan två par skor till hösten.. Ska lägga ut bild på dom sen så får ni säja vad ni tycker!



Av Tessan - 20 augusti 2009 14:53

För nu har jag tryckt en fransk hot dog på lunchen som var full med Supergod Vitlökssås!!

Av Tessan - 20 augusti 2009 07:41

Är det torsdag och imorgon är jag ledig!


Jobbar eftermiddag idag igen hoppas som vanligt på mycket folk! Inga kissebebisar än, suck! Men hon kan ju inte vara gravid hur länge som helst iallafall.


Imorgon kommer Virres farfar och farmor och hälsar på! Kanske vi skulle baka nåt gott idag innan jag börjar jobba?!....


Natten till igår var jag så nöjd över att jag hade sovit hela natten helt ensam i våran säng och imorse när jag vaknade så var hela familjen J/K i våran säng. Jag och Micke på våra ordinarie platser, Kissen låg mellan oss och victor låg uppepå mitt täcke, nere i fotändan mellan mina knän..

Av Tessan - 19 augusti 2009 23:18

Nu är klockan snart halv tolv igen! Varje kväll!!!!


Gå å lägg dej!!

Av Tessan - 19 augusti 2009 22:30

När vi pratade fotografering på jobbet idag så kom jag o tänka på mitt lilla modelljobb jag gjorde som gravid.. Hihi det var så himla kul. Fast jag hade gått upp ca 30 kg så var tröjan jag skulle visa ändå alldeles för stor men vi fick till det rätt bra tycker jag. Tog många väldigt lättklädda bilder också framförallt på magen men de lägger jag såklart inte ut här, hihi..


Tröjan finns att köpa och bilden finns att se på familjetorget.se

Fotograf var Petra Rogström som för övrigt är en helt underbar fotograf!


Jag tyckte under tiden jag var gravid att jag var fin, ser dock nu att mina extrakilon runt hakan inte riktigt är klädsamma. Whatever, jag gillade att vara gravid! Och jag fick ju världens bästa unge av det!

Av Tessan - 19 augusti 2009 17:57

Mätt efter sen lunch!


Längtar hem lite, speciellt nu när det börjar hända lite. Det kommer bli så fint. Idag har vi tagit kort som ska ligga på hemsidan sen. Hoppas de går att uppdatera med lite bättre bilder sen.. Hehe.. Var inte riktigt förberedd på att vi skulle fota idag.. Jag har ju varit hemma och städat bilen på förmiddagen..

Ovido - Quiz & Flashcards