Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Tessan - 10 augusti 2009 18:03

Har inte känt mej på topp idag. Har lite dagisångest kvar att tampas med och lite annan ångest också. Jag vet iallafall varför jag känner mej lite ledsen idag.


Har varit med tjejerna ganska mycket idag och Virre blev tydligen kvar där på middag.. Trevligt för honom. Han satt där och mumsade nu när jag ringde över..


Imorgon är det jobb igen efter fyra dagars ledighet. Igår var vi till furuvik igen och vi fick med oss två av granntjejerna! Det var riktigt roligt och de fick mej att köpa ÅKBAND! Haha! Jag har väl inte haft åkband sen jag var 14 typ.. Men det var riktigt roligt även fast jag blev en liten aning åksjuk efter frisbee karusellen.. Åkte lite bilkarusell med Virre istället och sen massa piratskepp! Kul var det och bilder kommer!


Bjuder på en bild på mej och världens bästa Anita!

Ovido - Quiz & Flashcards