Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Tessan - 13 augusti 2009 22:45

Att sitta inne och få höra spöregnet slå mot taket..


-Och i nästa stund komma på att både katt och tvätt är kvar ute..

Av Tessan - 13 augusti 2009 16:09

Vi har fått in så galet snygga jeans på jobbet! Jag köper ett par redan idag tror jag! Det blir i så fall de dyraste jeansen jag någonsin köpt... Men något måste man unna sej.. *blinkar med de blå ögonen*

Av Tessan - 13 augusti 2009 12:30

Av Tessan - 13 augusti 2009 12:02

Vi kom till dagis och Virre ville vara ute och leka. Jag gick in med väskan och fick då höra ett illvrål och in kommer en helt otröstlig liten kille vid namn Victor! Han hade hittat en skottkärra och börjat köra. En annan pojke kom och slet den ifrån honom. Antagligen var det så att den andra pojken lekte med den först och hade bara ställt ifrån sej den en stund och kom på att han ville ha den igen. Sånt som händer med barn..

 Men så förnärmad Victor blev! Så lessen! Gick inte ens att muta honom med äpple fast han älskar äpple! Fröken tyckte vi skulle göra pinan kort så hon skickade iväg mej. Jag gick till bussen. Jag har ringt dit två gånger nu (harmamman) och de sa att det var ok. Han var kanske inte glad men han var iallafall inte lessen fortfarande. Hoppas han får sova lite skönt nu och att han fick nån god mat så han är en pigg och alert liten kille på eftermiddagen.. Så som vi alla känner honom. Fröken blev förvånad idag över att det faktiskt fanns tårar i honom, och ja, det gör det verkligen..

Av Tessan - 13 augusti 2009 10:14

Jobbdax snart! Ska lämna lillVirre på dagis först bara.


Ledig imorgon, hoppas på fint väder.


Börjar tro att det snart är dax för kissebebisarna att komma. Hon börjar bli så tjock och det verkar tungt åt henne. Hoppas allt kommer gå bra för min lilla tjej bara..

Ovido - Quiz & Flashcards