Alla inlägg under augusti 2009

Av Tessan - 26 augusti 2009 09:35

Good morgon idag igen!


Har mysmorgon med Virre. Vi har duschat, kollat Mumin och gosat med Lisen. Nu kom han o talade om att han hade bajsat. Trevlig kille!


Jag erbjöd mej att åka buss idag igen så Micke fick ta bilen men nu ångrar jag mej. Det spöregnar! Gud va tråkigt. Va blöta vi kommer bli på väg till dagis.. Imorgon är jag ledig och jag har lovat mej själv att gå i mysbyxor hela dagen! Bara skrota runt!


Min mobil har lagt av.. Jag kan inte skicka sms. Det står att jag saknar meddelandecentral....??? Que?! Fattar ingenting! Så ni som inte får svar på era mess vet nu varför! Jag ska skicka in min andra och få ut en ny på försäkringen men så länge jag inte får över bilderna till datorn så vill jag ju inte skicka iväg den. Nån som vet hur man gör i nåt av fallen?? Hör av er i så fall. Snälla!

Ikväll blir det hårfärgning! Eftersom jag är ledig imorgon och har hela dagen på mej att fixa till det om det blir katastrof. Vi får väl se!


Bebisarna verkar må bra! Det blir mer och mer fart på dom och nu snart ska vi väl få se om de får Lisens gröna ögon eller hur de ser ut! Ska bli roligt! Jag vägde dom igår. Den gula/svarta väger 144 g och den grå/svarta väger 141 g. Normalt eller ej?? Jag har ingen aning!

Av Tessan - 25 augusti 2009 20:43

Såå galet trött! Det blir myskväll ikväll..


Alla bebisarna sover nu..

Av Tessan - 25 augusti 2009 14:28

Jag dricker Ramlösa till lunchen idag..


-Inte Cola!!

Av Tessan - 25 augusti 2009 09:23

Jag har precis gjort en Johanna! Jag skulle koka potatis och va ordentlig och ha matlåda med mej idag.. Men nyss kände jag att det luktade konstigt från köket och jag kom på att jag glömt den. Kastrullen och potatisarna är kolsvart! Suck! Ingen matlåda idag heller.. Jag är så kass!

Av Tessan - 25 augusti 2009 09:02

Tack Mickis!

*Skrattar ihjäl mej varje gång*

Av Tessan - 25 augusti 2009 08:35

Sovit gott inatt. Mumma!


Nu ska vi skrota lite sen blir det dagis och jobb!


Hörs sen!


Förresten så tycker jag ni ska kika in på JC! Vi har stans snyggaste smycken! Varje dag hittar jag nåt nytt som jag vill ska följa med hem!

Av Tessan - 24 augusti 2009 21:48

Jag passade på att smygfota lite bebisar medans Lisen var upp och åt mat!


De är ju så söta så man blir galen! Tänk när de öppnar ögonen sen också! Gooos!!

Av Tessan - 24 augusti 2009 21:27

Har färgen hemma... Ska jag våga slänga i den??


Tänk om det blir så där gult som jag är rädd för..

Ovido - Quiz & Flashcards