Alla inlägg under augusti 2009

Av Tessan - 24 augusti 2009 16:34

Jag tror jag vet...


Jag är så godissugen hela tiden därför att min kropp saknar något.. Jag ska nog börja äta bättre. Ha med matlåda till jobbet. Äta grönsaker varje dag. Införa Dagens Frukt igen. Dricka mer vatten. Sen kanske jag inte är så himla godissugen längre.. Det enda jag tänker på är ju att stoppa något i munnen.. Hela tiden.. Det är jätteirriterande!

Av Tessan - 24 augusti 2009 11:57

Gott med kaffe! Nybryggt kaffe! Mmmm!!


-Nån som ska till ikea under de närmsta dagarna så hör av er!! Jag saknar några ramar. De är billiga och tar ingen plats i bilen alls..

*Blinkar med de blå ögonen*

Av Tessan - 23 augusti 2009 22:47

Fotboll på teve, kissarna sover, Lillen hostar, Jag borde hänga tvätt, men jag går å lägger mej





Godnatt!

Av Tessan - 23 augusti 2009 22:13

Buh!!


Vilken video!

Av Tessan - 23 augusti 2009 19:09

Det blev två små missebebisar! Såå jäkla söta! Min duktiga tjej fixade detta helt utan problem!!

Av Tessan - 23 augusti 2009 15:10

Nu är bebisarna på G! En är framme men jag har inte kunnat se den :-(

Av Tessan - 23 augusti 2009 13:02

Längtar hem tillmitt nya vardagsrum. Ska sätta upp gardiner och pyssla lite ikväll sen kommer det bild så ni får se!


Inga kissebebisar än.. -Vart är dom?? Lisen är kolugn och bara chillar runt..


Jag och Manda är twins idag.. Så fina så..

Av Tessan - 22 augusti 2009 23:30

Och när klockan slår tolv då vaknar väggar och golv..

Ovido - Quiz & Flashcards